Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
arno8 schreef:Tjonge, wat een trip... en morgen nog een keer, maar dan met trailer
Weet nog echt niet zeker of ik hem aan kan, maar anders zou hij morgen door iemand anders opgehaald worden die hem als schouwhengst wilde gebruiken, dat leek me toch niet het geschikte leven voor zo'n enorm mooi paard.
Eerste wat hij deed toen ik z'n stal binnen stapte: proberen m'n halsslagader door te bijten, of tenminste iets dat daar in de buurt ligt. Toen gingen we naar buiten en ik heb er een hoefafdruk op mn borst bij. Ik heb mijn 'alleen slaan als het paard over je heen probeert te lopen' beleid inmiddels bijgesteld.
Maar het is echt een raar paard, zo gaf hij daarna wel superlief voetjes en liet zich gewoon aaien, maar het kan in 1 keer omslaan..
opala schreef:Stand nr. 4 meningen over verplaatsing van dit topic naar Naturals:
Voor
Ara
Kinke
Wendy
Jovarna
Cookies
Tegen
Toydoll
Jackie
Antheman
Nienke07
Arno8
Opala
Ik hoor wel of deze stand herzien moet worden
Antheman schreef:Ik krijg het verzoek van een mod om te polsen of dit topic beter op zijn plaats is op "naturals"
Graag reactie wat jullie hiervan vinden.
Jovarna schreef:Een optie erbij dan:
Vóór verplaatsen, mits er gel*ld mag blijven worden, dus mits het een HK-topic blijft.
Zijn de tegens dan wel voor?
Citaat:Smurf (wie zwijgt, stemt toe)
opala schreef:Volare: Mooie naam. Hopelijk worden jullie samen een team.
Oop staat nog maar amper 24 u op het land, maar ik zie nu al verschil met 20 dagen terug. Eén extreem platte achtervoet begint deukjes te vertonen. Straks met mijn nieuwe mesjes en vijl hoop ik nog meer verandering in het geheel te krijgen. Die wand is niet meer te bewerken met mijn huidige vijl.
http://www.mijnalbum.nl/Album=XFTPDGZW
Wendy schreef:opala schreef:Volare: Mooie naam. Hopelijk worden jullie samen een team.
Oop staat nog maar amper 24 u op het land, maar ik zie nu al verschil met 20 dagen terug. Eén extreem platte achtervoet begint deukjes te vertonen. Straks met mijn nieuwe mesjes en vijl hoop ik nog meer verandering in het geheel te krijgen. Die wand is niet meer te bewerken met mijn huidige vijl.
http://www.mijnalbum.nl/Album=XFTPDGZW
Veel plezier hiermee, ben je nog wel even druk mee
Even een ander vraagje: leeft oop nu alleen van het gras of wordt er op dit moment nog hooi bijgevoerd?
Ik ga Walter namelijk woensdag verhuizen en zit te dubben of ik dan nog hooi bij moet voeren. Hij gaat daar ook 24/7 het land op namelijk....
Wendy schreef:Ik zit een beetje te twijfelen omdat het gras inderdaad nog niet heel lang is, maar je het op dit moment haast kunt zien groeien. Walter komt met 2 ponies op een totaal van 1 hectare te staan. Dit is verdeeld in 2 weilanden en een paddock. In de paddock staat nu ook gras en 1 weiland kunnen ze nu gebruiken. De andere is aan het herstellen van de vorige bewoners
Ik kijk het wel even aan, als het toch nog te weinig is kan ik altijd wat bestellen. Ik heb daar namelijk ook geen opslagruimte.