? ) liep ze zonder meer mee, als ze halthield was een kleine druk voldoende, ideale oefeningetjes geweest Overigens is ze de laatste tijd erg lief; Ze doet overal der best voor; zelfs lief kijken op de foto
:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
? ) liep ze zonder meer mee, als ze halthield was een kleine druk voldoende, ideale oefeningetjes geweest
:
Citaat:@ Morrie, wat ben jij kwijt voor Pavo Liga?
Morrie schreef:*pfff* daar zou ik echt geen energie voor hebben na een dag werken....... ik ga zo op de bank liggen en in slaap sukkelen tot het bedtijd is...... en dan wakker liggen tot de wekker gaat

)
toch zonde... Wel even aan denken dus dat die dingen niet onbeperkt houdbaar zijn.. het is dan wel goedkoper om een grote zak te kopen.. maar weer niet als je een deel weg moet gooien omdat het bederft...
Stevig doorstappen, de kant op die hij uitkiest en af en toe stil gaan staan en over het hek loeren daar waar hij denkt dat het leuk is!! Maakt niet uit.. aapje vond het tòch wel leuk.. zit er over te denken om een spirit erbij te kopen... op mijn ST kunnen de beugels niet kort genoeg voor de aapjes! Maar ja.. toch weer een hele investering.. en op een bbp leren ze voorlopig lekker in balans zitten!!
)
Voorlopig heb ik nog een logé op de wei die kan meeëten, is ook zo'n vreettinker
Die had nog nooit van muesli gehoord en wortel en appel. En ze moet binnenkort terug naar de eigenaar, achgod, maar in een kudde merries met voldoende voordroog is ze weer gauw genoeg in d'r oude ritme.
evita_ schreef:Balen dat Anouar kreupel is, ben benieuwd waardoor het komt.
Wat een geweldige plek Marina! jammer van die bak, die hebben wij ook niet maar dan denk ik altijd maar; liever een gelukkig weidepaard dan rijden.
Arabel was stout vandaag. Nu ging het net zo goed bitloos in de galop maar vandaag wilde ze echt niet stoppen.
.