Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Antheman schreef:Realiseren jullie je wel dat met een verhuizing naar NA het "huiskamer" effect waarschijnlijk wegvalt?
Dat je veel vragen krijgt "hoe te beginnen".
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat stadium echt voorbij ben hoor. Ik wil best iemand op weg helpen, maar steeds hetzelfde antwoord geven is niet mijn hobby.
De keerzijde is dat er meer mensen met NB kennis kunnen maken.
Arabesk schreef:het woordje 'eigenwijze drol' is verwijderd uit mijn post elders op bokt
arno8 schreef:Ga morgen trouwens naar de stakker kijken, ZONDER trailer. Kan iedereen aub even schreeuwen waar ik vooral op moet letten?
arno8 schreef:iets van: We helpen geen mensen op weg die nog geen cursus gevolgd hebben. Hoeven kappen leer je niet door een paar vragen op internet te stellen. NA een cursus zijn toelichtende vragen altijd welkom.
Jovarna schreef:Mee eens. Nieuwelingen kunnen we doorverwijzen. Dit topic lijkt me meer voor mensen die al NB-en en kunnen we onderling ervaringen uitwisselen, meningen en adviezen vragen en geven. Dieper op de materie in gaan, zeg maar.
Toydoll schreef:Ik zou het niet zo goed vinden als het naar naturals verplaatst word eigenlijk.
Dat wekt weer de indruk dat NB hoort bij de 'secte' naturals, wat eigenlijk onzin is.... Een goede hoef hoort bij elk paard.
Wendy schreef:Toydoll schreef:Ik zou het niet zo goed vinden als het naar naturals verplaatst word eigenlijk.
Dat wekt weer de indruk dat NB hoort bij de 'secte' naturals, wat eigenlijk onzin is.... Een goede hoef hoort bij elk paard.
Tsja, en goede huisvesting natuurlijk ook etc etc.
Zullen we naturals dan maar meteen helemaal opheffen?
Toydoll schreef:Ik zou graag willen weten, welk merk vijl en messen gebruiken jullie, en hoe tevreden zijn jullie daarover?
Hebben jullie een bekapschort? zoja, waar heb je die vandaan?
Jovarna schreef:Ik heb geen bekapschort en die heb ik ook niet nodig.
angela88 schreef:Je kunt de belangrijkste dingen ook zelf doen met hulp van een ander, zoals bijvoorbeeld een buigproef.