ik voer Pavo Liga brokjes ipv Aura koeken, daar zit globaal hetzelfde in, alleen ziet het eruit als biks en denkt Morrie dat ie echt eten krijgt, net zoals de andere paarden.... Aura koeken werden bij Morrie als niet goed doorgemeten door Steffi v.d. Laarse, Liga brokjes kwamen beter uit de bus.... dus ik blijf er maar bij, wel zo gezellig als ook hij brokjes krijgt 2 x per dag
ik háát de winter, ik zou het liefst nov/dec overslaan..... had het er met een vriendin over vandaag... ik zie : Morrie moet 2 x per dag een kilo Liga met een schepje magnesiumpoeder en verder onbeperkt voordroog en dan kom ik in jan. wel weer terug... regel jij het ff..... maar ze trapt er niet in... jammer hoor
Ik heb net m'n theorie-examen aangevraagd! Kan alleen in Haarlem terecht, terwijl er hier een om de hoek zit in Alkmaar! Grrrr.. maar daar kan ik alleen onder werktijd terecht en ik heb geen vrije dagen meer.. zucht..
Ik zit er ook aan te denken Visco wat extra te geven. Hij krijgt nu een kwart basisbrok, met een kwart haver per keer. Minder mag niet van mijn ouders helaas. Verder staat hij overdag in het land op vol gras en 'savonds om 6 & 11 uur krijgt hij hooi. Maar hij is zo vreetlustig als het maar kan. Hij wou vandaag zelf aan het kippenvoer beginnnen te eten Maar ik kan me haast niet voorstellen dat hij honger heeft, hij vreet de hele dag door en hij is vet zat
Ik heb weer aardig bijgelezen op bokt en nu ga ik me maar ns omkleden.. heb zo EHBOles (pfff een aantal avonden per jaar vanaf september tot maart). Dag iedereen!
*pfff* daar zou ik echt geen energie voor hebben na een dag werken....... ik ga zo op de bank liggen en in slaap sukkelen tot het bedtijd is...... en dan wakker liggen tot de wekker gaat
ik kan 's avonds echt niets doen, ben echt helemaal kapot na een dag werken.... moet er ook niet aan denken, zou niets kunnen verzinnen wat ik leuk zou vinden behalve half slapend tv kijken en zo af en toe even op Bokt kijken