[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

evita_

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 23:27

Mn Konijn
Afbeelding

De 'bak' met rolplek in het midden
Afbeelding

De stal (deur van weiland is zelfs dicht Haha! ) sorry, vergeten te draaien
Afbeelding

Ik met Shaomi, hebben hard gewerkt en ook nog een sprongetje gedaan!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn vriend met Arabel
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Haha!
Afbeelding

opalaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 23:29

Evita: Leuke foto's. Ik heb een zwak voor schimmels, hoe zou dat nou komen Clown

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 23:32

hihi, zullen we een clubje oprichten voor schimmels Knipoog Ik heb t ook. Maar dat nare mens van marktplaats mag er niet bij hoor Knipoog Haha!

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 00:52

Ik heb een zwak voor nog niet helemaal witte schimmels Haha!
Op stal staan er 2 waar ik helemaal gek op ben
Een ruin met de naam Wolf, hij is erg groot en te lomp maar een echte knuffel.
En een merrie klein denk rond de 1.55 met de naam Wamora, die zou ik graag voor mezelf willen.
Ze is precies wat ik zoek, klein maar groot van gang en doen, mooi rond en kort en een koppie zo wouw Kwijl
Jammergenoeg heb ik al een pony en is zij niet te koop ze is van de dochter van de stalhouder.
Beide zijn ze nog niet beleerd maar staan volle dagen op stal, jammer want ze beginnen vervelende trekjes te ontwikkelen het zijn paarden die erg intiligent zijn.

Ach je kunt niet alles hebben want dan had ik nu een pikzwarte hengst gehad genaamd Midnight Dancer *droomt weg in haar oude droomwereld*

Ik ga nu maar echt slapen want ik ga hallucineren Tong uitsteken

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 07:48

Ik ben ook gek op schimmels. Ponto is een schimmel en Kylia (is nu niet meer van mij) is ook een schimmel. Dus daar wilde ik een veulen van. Schimmelhengst erbij gezocht en voila, wat kwam eruit: een bruine. Huilen Nou ja lief is ze gelukkig wel. Haha!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 07:54

Leuke foto's Evita!
Ik heb het persoonlijk niet speciaal op schimmels.
Maar wel op bont.(duh) Haha!
Schimmels zijn pas mooi als ze helemaal uitgeschimmeld zijn,en dan bijna wit,met een beetje grijs ertussendoor.(vind ik)
Dus zoals Arabal,maar dan noig iets witter.

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 08:20

Ik hou eigenlijk meer van Roan Ja

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 08:25

ik heb jaren een schimmel gereden, een jachtpaard, de opmerkingen die ik altijd kreeg, vreselijk en poetsen, het was een stalpaard (dat was toen normaal) en hij zat altijd vol met vieze plekken

Smerig verhaal: ik sta op, doe de kamerdeur op en denk; getver wat een stank...... de HELE kamer onder de kattenstront, bij nadere inspectie bleek de langharige Turkse Van ook helemaal onder te zitten, dus eerst de kat in bad met veel gekrijs, en dat valt niet mee in je eentje, toen de kamer geschrobt, de kattenbak leeg, alle kleedjes en manden in de was, alles zat onder.....

De eerste de beste die bij mij op bezoek komt en niet panisch vboor katten is, is aan de beurt: kat in de houdgreep en z'n kont kaalscheren..... dan blijft het tenminste niet hangen en smeert ie niet alles onder Boos!

Sta ik onder de douche hoor ik hysterisch gekrijs, de inleiding voor een kotspartij, kom in de kamer: overal kots... weer dat klötebeest....

Ik heb nu al het eten weggehaald hij gaat mar es een poosje vasten...... mijn nicht fokt raskatten en zegt dat het van het blikvoer komt, zonder blikvoer doe ik geen oog meer dicht, dan staat ie de hele nacht te krijsen.....

Nu zit ik te ontbijten, ik hoor *krabkrab* in de kattenbak en jawel hoor.... zit die andere te scheiten..... weer stank......

Wie wil er 2 katten??????? Cool Ze zijn héél lief Tong uitsteken

en nu een heerlijk bordje yoghurt met allbran *dat lijkt precies op kots*

dames... een goed paard heeft geen kleur, heb ik altijd geleerd toen ik jong was.....

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 08:27

*gvdrdegvr* hij zit alweer te kotsen, nu heb ik het gehad, ik ga de bench ophalen, die staat op stal en ik sluit hem gewoon op, dan kan ie die volkosten .......smeerlap

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 08:27

Whahahaha,Morrie...Ik zit hier schaterlachend,en mijn man kijkt me aan of ik debiel ben ofzo..
Hij vraagt wat er zo grappig is..
(ik zeg niks,want als ik hem jou verhaal voorlees gaat ie zelf kotsen denk ik...) Clown

[edit] ik woog vanmorgen 72 kilo. Cool

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 08:31

ik durf nietop de weegschaal, ik voel me helemaal opgeblazen en dik, krijg ook m'nkleren niet meer aan (heb net een onderrok open geknipt) maar dat is over een week wel wer over, hoop ik...... heb ik straks ein-de-lijk vakantie, lig ik 3 dagen te creperen van de buikpijn op bed..... ik zou toch erg blij zijn als ze daar es iets voor uit zouden vinden. Ze kunnen hele hoofden transplanteren maar tegen zoiets simpels waar miljoenen vrouwn mee kampen doen ze niets, dat is de straf voor het vrouw zijn (zegt mijn moeder altijd)

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 08:39

goed joh TL! Ik moet ook dringend, ik ontplof zowat!

Morrie, dat is de reden waarom wij onze kat weg hebben gedaan. Hij pieste steeds op ons bed en stonk zo verschrikkelijk. Lekker naar mn schoonouders gebracht, daar heeft ie nu een grote tuin en kan ie lekker muizen vangen.

Arabel wordt wel een mooie schimmel vind ik. Ze is zwart geboren en ging van blauwschimmel naar bruinschimmel.
Nu wordt ze mooi grijs/wit met appeltjes. Maar uiteindelijk zal ze vliegenschimmel worden want ze heeft overal roestbruine vlekjes!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 08:42

op bed kan ie niet piesen want de slaapkamer is verboden terrein voor ze.

Die van mij heb ik juist meegenomen van de boerderij omdat er eentje blind is en dus niet buiten kan, de blinde heeft ook allemaal gezwellen in z;n buik enzo, maar die kotst nooit en is juist de gezonde van het stel. Die andere moest ik meenemen omdat ie te vervelend was...... wil alleen maar aandacht en zou verongelukken met al die paarden als er niemand op hem let

Hier kunnen ze niet naar buiten want ik woon aan een hele drukke weg.....

Ik heb vroeger 2 honden gehad dat waren ook al van die kots en diaree beesten *yuk* ik neem wel een goudvis

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 08:59

Wij hebben een witte pers gehad.
Die k*t kat zeek NAAST de kattenbak,en scheet in de keuken.
Hij had nog maar 4 tanden,en stonk uit zijn bek naar scheten.
Ook verhaarde hij zo dat de haren bovenin de gordijnen zaten.
(die kat heb ik snel weer weggedaan!)
Nu heb ik 3 honden die best vervelend zijn,maar nooit kotsen of schijten...(binnen dan hé)

Ik vind Arabel mooi zoals ze nu is,maar vliegenschimmel vind ik dan weer niet mooi.
Hoe heet zo'n schimmel met grijs en wit dan?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 09:42

en daar zit ik weer achter m'n pc'tje op school. Ik heb in feite niets meer te doen, ik moet verder aan die website maar dat kan hier niet omdat ik het goede programma niet kan/mag installeren.....

Er zijn maar 3 collega's aanwezig, waar zou de rest zijn?????

Zonde van m'n tijd dus, ik kan die thuis wel beter besteden (schoonmaken Boos! )

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 09:47

Haha, als ik dit lees ben ik even zo blij dat ik verder geen huisdieren heb Haha!

Ik heb trouwens iemand geregeld die Walter vasthoudt als ik zelf de hoeven wil vijlen... misschien wordt het ooit nog wat met dat NB'en van mij Clown

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 09:53

Morrie schreef:
De eerste de beste die bij mij op bezoek komt en niet panisch voor katten is, is aan de beurt: kat in de houdgreep en z'n kont kaalscheren..... dan blijft het tenminste niet hangen en smeert ie niet alles onder Boos!

Rolleyes

*krabt op hoofd*
Komt er nog iemand bij je langs vóór vrijdag? Scheve mond

@ Evita: Wat goed dat je je paardje zo mooi kan rijden op een touwhalster. Mijn lukt het niet. Op de duinfoto's zie je wel steeds het touwhalster, maar daar zet ik hem aan vast. Als ik rij hang ik er een bit in, maar zodra we stoppen haal ik het hoofdstel meteen van zijn kop.

En wat betreft endurance, ik moet eerst nog aangifte doen van vermissing van Arabesks paspoort, bewijs daarvan opsturen en dan een verzoek indienen voor een nieuw paspoort *zucht*

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 10:03

Citaat:
Komt er nog iemand bij je langs vóór vrijdag

*uh* nee... Whoosh!

opalaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 10:15

Die beesten houden je bezig Haha! . Morrie: Ik zou ze wel naar buiten gooien, ben je van die stank af (en misschien ook van de boosdoener Duivel ), yak

Ik heb ook geen katten meer, herinner mij nog veel te goed vlooienplagen, overal kattenhaar en nagelgaten in de gordijnen. Ik vind ze wel ontzettend lief, maar ik doe er ook mijn man geen plezier mee, dus blijf ik verstandig.

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 10:18

Dankje Arabesk. Zoals altijd geven foto's een ander beeld dan de werkelijkheid hoor. Maar Shaomi was gisteren zo lekker aan het einde, het eerste half uur was er veel spanning. Dit was pas de 2e keer dat ik op dr reed en ze heeft een hele poos niet gedressuurd. Omdat beide arabiertjes nogal wat hebben meegemaakt en stresserig zijn (of waren) gaat bij ons alles om ontspanning ontspanning.

Mijn zusje en ik willen zo graag met touwhalster rijden, maar soms gaat het niet. Zoals bijvoorbeeld bij lange buitenritten, dan hebben we met bit meer controle omdat de paarden dat nou eenmaal gewend zijn. Toch hebben we laatst een paar ritten met touwhalster gemaakt en dat ging eigenlijk heel lekker. Dat gaan we dus ook weer oppakken. Mijn zusje komt vandaag weer thuis jippie, ik haal dr vanmiddag uit Zwolle!!

Onze volgende doelen zijn de bitloze wedstrijd en een bitloze endurancerit maken!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 10:21

Ik heb 18 jaar in Zwolle gewoont..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 10:46

Jovarna schreef:
evita_ schreef:
Kijk eens op www.bitloosdressuur.tk (sorry Jovarna Knipoog )

Nou vooruit, 'onder ons' mag het wel. Haha! Haha!

We geven 'm nog niet prijs. Jullie kunnen wel alvast je op- en aanmerkingen geven en aangeven wat nog niet helemaal duidelijk is, met welke vragen je nog zit nadat je de website hebt gelezen.
Als je zo intensief bezig bent, weet je op een gegeven moment niet meer of alle info e.d. er nu wel of niet op staat of dat er nog iets ontbreekt.

Kortom, input is welkom!!

Zijn er nog vragen c.q. opmerkingen over de website (inhoudelijk)??
Ik zit te popelen om 'm prijs te geven, maar dat doen we pas wanneer hij inhoudelijk helemaal goed en compleet is!
Mijn mailwisseling met de KNHS komt er soweiso nog op ( Frusty ), maar dat komt vanavond wel, ik moet zo weg.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 10:51

Vette site!!
Echt heel goed deze actie, grondig opgezet ook!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 10:54

Ik zou het nog wat meer benadrukken dat het niet per se om bitloos gaat, maar om de keuze om eventueel bitloos te rijden.

Verder zou ik bij de workshops/clinics eerst een klein overzichtje plaatsen met links naar de inhoud van de clinics.

Verder misschien bij de standhouders ook links naar hun websites?
En nog wat achtergrondinfo over de jury's?

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 10:56

ja dat zou wel heel leuk zijn.

bij de weg, mijn stinkie grandeur pad zit nu in de wasmachine van mijn ouders en ik ben vergeten de haren met de stofzuiger te verwijderen.... Bloos