Bessie ging weer als een straalraket over het ruiterpad. Dit vond hij ook helemaal geweldig, bergje op bergje af. Het zand was wel erg mul, dus hij was wel moe, dat zie je ook op een van de foto's, daar kijkt ie een beetje ezelig.
Ik heb de duinen herontdekt, ik was er, op de fiets, tamelijk op uitgekeken. Maar NL is heel stil en mooi op de rug van een paard!
Hij ging tot twee keer toe wéér rollen met baasje op rug. Ik jeukte zeker weer.
Nu had ik hem even afgezadeld in de hoop dat hij dan nog een keer ging rollen.
Meneer halve zool:
Hij begon eerst duingras te vreten maar dat was niet lekker

En toen toch maar...
rollen!
Hij bleef liggen met zijn kop tegen de grond zo van 'Baasje, als je nou dat zadel op je eigen rug bindt, wacht ik hier wel tot je weer terug bent!'
Ik ben moe
Wow wat is het toch mooi bij ons, 35 minuten met de trailer. En ik maar jaloers zijn op mensen die bij de Veluwe wonen, terwijl we zelf ook veel moois hebben. (en na 1 oktober mogen we ook weer langs het strand)
en geen kip te zien, terwijl het op de fietspaden hartstikke druk was
Alles nog even laten opdrogen in de zon, anders stinkt paard, zadel, zadeltassen en pad zo naar zweet

van deze kant lijkt de trailer lang niet zo afgebladderd als aan de andere kant

Zaaaalig. Ik hoop dat ik na mijn vakantie af en toe tijd kan maken om dit nog in de weekenden te doen. Dan zal het vast iets drukker zijn, maar het was echt leuk zo met zijn tweetjes in de duinen.
Het laatste stuk waren we allebei zo gaar dat ik over het fietspad terug ging. Prompt komt er een politiewagen op ons af

'Parkeerplaats meneer en ik ben de weg kwijt'
Gelukkig wees hij me heel aardig de weg en moest beloven dat ik de kortste weg de duinen uit zou nemen. Ik vond het allang prima