Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Deighton schreef:Zijn er hier overigens nog mensen die in Juni/Juli naar Pete Ramey gaan?
Hij geeft 2 clinics in Engeland.
We gaan in ieder geval met een aantal bekappers die kant uit.
Simon
smurf schreef:ik zou hem graag een maand op de wei zetten en helemaal niets doen (heb ik de jaren hiervoor ook gedaan) maar helaas, er is geen wei, onze weilanden zijn zwembaden voor watervogenls.....
Deighton schreef:Overigens is het gewoon ontzettend belangrijk om ervaringen met elkaar uit te wisselen. Vanuit dat oogpunt komen we als bekappers ook regelmatig samen om zaken door te spreken. Elke keer leer je dan toch weer van elkaar.
Simon
opala schreef:Deighton schreef:
Waarom ons daar geen deelgenoot van maken, zo kunnen wij ons verdiepen in wat anderen te melden hebben en zo lijden wij niet aan tunnelvisie. Is een nieuwsbrief/emaillijst/forum voor geinteresseerden misschien een idee?
Jij hebt het bijv. gehad over een zool die heel diep lag, een foto zou dan duidelijkheid scheppen van wat je precies bedoeld enz.
Citaat:Kan je hem niet ergens tijdelijk op een weitje zetten, je kan toch wel ergens iets voor een maandje huren?
Ben ook wel erg benieuwd naar de foto's trouwens.
opala schreef:Smurf: Dat kan ik nu niet volgen, dat je niets meer kunt met je paard zonder Parelli
smurf schreef:helaas slaan de meeste mensen de hele lange fase 1 en de kortere 2 en 3 over en knallen er direct een 4 in.......
terwijl Morrie met een beetje armgezwaai keurig op afstand blijft, hoef je hem niet eens aan te raken
nienke07 schreef:ik sla niet... Brrut loopt wel eens tegen een wapperende arm aan... dan heeft ie soms toch een slag te pakken...maastal op zijn neus, omdat ie die op een plek steekt waar mijn arm wappert... en waar zijn neus dus niet geacht wordt te zijn
opala schreef:
arno8 schreef:Waar slaan jullie dan, als jullie slaan?