Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Morrie schreef:op eigen trrein loopt hij los de trailer in, hij is er absoluut niet bang van, alleen op vreemd terrrein (waar je dus vaak geen bak hebt of mogelijkheden de trailer zo te parkeren dat je de boel kan blokkeren) verrekt hij het.....
Ik houd er overigens niet van de trailr te blokkeren, ik zet hem het liefst helemaal "vrij" neer, heb al genoeg zien slopen door paarden die wél bang waren en de meest vreselijke fratsen uithaalden om er niet in te hoeven. Morrie is alleen maar sterk... en sneller dan wij......
Morrie schreef:het vervelnde op de cursus was dat er 12 cursisten waren die neit wilden trailerladen en in de bak wilden spelen met hun paarden, waarvan er een paar nogal angstig voor Morrie waren, die hadden het beslist niet op prijs gesteld als ik de trailer voor de bak geparkeerd had.....
Citaat:wat grappig en leerzaam dat zitten op de rug van een mens
Morrie schreef:Citaat:wat grappig en leerzaam dat zitten op de rug van een mens
heb je het ook in het echt gedaan, dan schrik je je kapot, wij hebben het op de cursus gedaan bij elkaar, het is ronduit schokkend om zelf te voelen hoe de "dressuurzit"voelt...... (zitten op je zitbeenknobbels, tenen naar binnen gedraaid, hakken naar beneden) dat wil je een paard na die oefening beslist nooit meer aandoen.....
Lenneke_ schreef:Hoe moet je dan zitten?
Morrie schreef:op je balancepoint, je pockets (broekzakken)
er zijn allerlei truuks om het punt te vinden waarop je moet zitten, maar even de dvd kijken, is veel duidelijker en het dan even zelf voelen als er iemand op jouw rug gaat zitten en even zelf op iemands rug zitten, kom vanaf volgende week maar een keertje langs, dan gaan we het even doen!
Morrie schreef:jij woont te ver weg......er zitten hordes Parelliers bij jou in de buurt, kijk maar eens op het nh forum
Kinke schreef:Shyla, volgens mij zit er een speciale angsttandarts in Alphen ad Rijn. Misschien ff googelen?
Shyla25 schreef:Is idd. niet erg mooi zo...Kinke schreef:Shyla, volgens mij zit er een speciale angsttandarts in Alphen ad Rijn. Misschien ff googelen?
Hmm als er tijd voor was had ik het gedaan maar ik loop er nu zo bij
http://img379.imageshack.us/img379/3498 ... ing0eq.jpg
Er moet dus morgen echt iets aan gedaan worden, helaas.