Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smurf schreef:*wow*
http://www.mijnalbum.nl/Foto=XNRTQFDD[/img]
die is nog een stuk korter dan Morries achterhoeven en daarmee mag ik zeker 3 maanden de weg niet op van de vakman
Arabesk schreef:weet je nog nienke de eerste keer dat ik bij jou kwam had Brutus hele hoge achterkanten!
Dat weet ik nog.. hoogst zelden bekapt en altijd op het land gestaan.. daar viel weinig te verslijten aan zijn hoeven!voeten geven was overigens ook niet zijn sterkste kant weet ik nog!
strak onderschrift trouwens
subtiel inwrijven van het succes van natuurlijk bekappen bij de rest van bokt![]()
Ik kom niet op de rest van bokt...geen tijd...en bovendien heb ik gedacht dat ik in mijn vrije tijd graag iets leuks doe... bokt valt daar, op een paar topics na, voor mij niet onder... het onderschrift is dus niet om in te wrijven... daar schiet je trouwens volgens mij zowiezo niets mee op... ;)
Arabesk schreef:Engeland...
Kanaal.... boot, vliegtuig, tunnel
*laat maar*
Kinke schreef:Super Simon (zal Fred es ff uithoren donderdag waarom hij niet gaat
Deighton schreef:Kinke schreef:Super Simon (zal Fred es ff uithoren donderdag waarom hij niet gaat
Geen idee waarom niet, hij weet er wel van in ieder geval.
Hans Arendse, Klaas Feuth en ik gaan samen. Vanuit Belgie gaat Frederique Leclerc. We gaan een dagje eerder en blijven een dagje langer, zodat we offline Pete flink kunnen uitmelken qua kennis.
Groet,
Simon
Antheman schreef:Ik heb in december mezelf aangemeld voor deze clinic van Ramey. Toen de bevestiging kwam, was het inene 200 euro duurder?????![]()
Ik ga dus niet
Arabesk schreef:er stond nog een scheitartikel in de Bit trouwens, waarin NB fijntjes wordt neergesabeld in een stukje rechts in de kantlijn...
Deighton schreef:Geen idee waarom niet, hij weet er wel van in ieder geval.
Hans Arendse, Klaas Feuth en ik gaan samen. Vanuit Belgie gaat Frederique Leclerc. We gaan een dagje eerder en blijven een dagje langer, zodat we offline Pete flink kunnen uitmelken qua kennis.
Groet,
Simon