[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kinke

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 12:49

Kinke blij dat ze geen schimmel is, komt op nette stal en met een beetje mazzel ook nog af en toe buiten......arm dier
Ara, leuk verhaal en leuke foto's Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 12:53

Jovarna is ook erg blij met haar 'nette stal' waar ze nooit in staat. Bofkont. Haha! Haha!

Heej Kinke, is dat een foto van Kinke? Ze lijkt er bruin en met grijze manen? Clown

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 12:56

Die stal van Jovarna is geen stal, da's een suite Knipoog
Ja, da's mn nieuwe avatar. Ze is echt zwart met bruin hoor (maar ze krijgt hier en daar al wel grijze haren Lachen

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 13:00

Ik heb helaas met koniginnendag mijn vliegendeken verkocht *notitie aan mezelf: domdomdom* maar tja ik dacht hem niet nodig te hebben tot ik dus in een wei kwam waar wel dazen waren
Nu twijfel ik of ik wel een nieuwe wil kopen, alles gaat altijd kapot in de wei.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 13:02

Ik heb een witte te koop,voor 15 euro incl.verzenden.
Kijk maar in mijn onderschrift.
De maat van de vliegendeken is 139x185.

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 13:18

er zit geen hals aan he tinkerloos?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 13:47

geen hals..

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 15:24

jammer TL..

Ik zal vanmiddag eens een foto maken van onze stal..heel duidelijk niet meer in gebruik..

Kijk eens op www.bitloosdressuur.tk (sorry Jovarna Knipoog )

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 15:33

Dat is een mooie site geworden!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 17:07

hier staan de foto's van onze eindpresentatie van vorige week (die met die dure geit Clown )

Ik had een suicidale bui en heb Morrie aan de fiets opgehaald langs de dijk, hij lag meteen al op z'n bek, de sukkel want hij wilde in rengalop vertrekken maar het fietspad was een beetje glad Haha! op de terugweg precies hetzelfde, je zou haast denken dat ie een ezel in z'n stamboom heeft.......

de boer had er lol om, die had nooit verwacht dat ik hem op zou durven halen Cool maar aan de fiets is Morrie om 1 of andere vage reden altijd net ietsje makkelijker dan aan de hand.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 17:26

evita_ schreef:
Kijk eens op www.bitloosdressuur.tk (sorry Jovarna Knipoog )

Nou vooruit, 'onder ons' mag het wel. Haha! Haha!

We geven 'm nog niet prijs. Jullie kunnen wel alvast je op- en aanmerkingen geven en aangeven wat nog niet helemaal duidelijk is, met welke vragen je nog zit nadat je de website hebt gelezen.
Als je zo intensief bezig bent, weet je op een gegeven moment niet meer of alle info e.d. er nu wel of niet op staat of dat er nog iets ontbreekt.

Kortom, input is welkom!!

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 17:31

Ziet er goed uit! Hebben jullie al contact opgenomen met bladen als Bit en Hoefslag?
Het is een heel interessant onderwerp (dus ze zullen wel interesse hebben) en volgens mij kun je zo ook een heleboel mensen bereiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 17:48

Nee arno, we zoeken bewust nog niet 'de pers' op.
We zitten nog steeds in een beginstadium.
Pas wanneer e.e.a. concreet wordt (genoeg deelnemers en sponsors), treden we ècht (of verder) naar buiten.

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 19:25

Vorige week was mijn facing van mijn voortand verticaal doormidden gebroken.
De weekend tandarts had het stukje er weer op geplakt maar dat lag er zondag weer af.
Maandag had mijn tandarts er weer een nieuw stuk op gezet en het zag er weer redelijk uit.
Nu is hij vandaag weer eraf gebroken, ze hadden me al gewaarschuwd dat het waarschijnlijk niet langer dan een jaar zou zitten maar net een week
Nu moet ik dus morgen weer en gaan ze de voorbereidingen doen voor een kroon.
Ik ben heel erg bang voor de tandarts en nog meer voor de verdoving.
Ik ben echt bang dat ik de boel weer op stelten zet (pas een wortelkanaal behandeling).

Wat heb ik net weer gehuild, het is mijn voortand en het ziet er niet uit. Ik heb er 550 euro aan uit gegeven nog geen 2 jaar geleden en nu moet ik alsnog een kroon voor 450 euro.
Wat ben ik blij dat mijn ouders hebben gezegt dat ze het voorschieten Ja want de verzekering betaald maximaal maar 200 euro (ben maximaal verzekerd).

Hopelijk is het snel voorbij want ik weet niet of ik het wel aankan

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 19:34

tuurlijk kan je dat Randy, wat is nou zo'n prikje bij de tandarts, daarna voel je er niets meer van! Een paard op je voet is veel erger, daar heb je nog weken last van....

Ik werd er net door een collega op gewezen dat mijn wanadoo email accounts vermoedelijk gehackt zijn, hij belde er zelfs over op, voordeel van samenwerken met een ICT-er. Weer een mysterie opgelost, want ik kreeg al weken geen mail meer, wel veel SPAM, maar verder niets.....

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 19:50

de helft van ons trailerprobleem is opgelost: op eigen erf stapt meneer zo een (wildvreemde) trailer in...... nu nog op vreemd terrein, dat kost nog dik 3 uur tijd, de nodige blauwe plekken en kapotte handen en héél veel emotional fitness

Met het trekkerprobleem is het precies hetzelfde liedje..... boer Klaas reed bijna over Morrie heen met een trekker met een enorme wagen hooi erachter en Morrie blijft gewoon stil staan (hij stond kantjes te vreten)...... maar o wee als we op de weg een ienemienie trekkertje tegenkomen, dan liggen we weer in de sloot of staan we ineens 5 km verderop......

Ht trailergezeik komt wel vaker voor, ik heb vroeger veel jachten gereden en daar was het ook wel eens een probleem...... weet niet meer hoe ze dat oplosten eigenlijk

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 19:52

Blauwe plekken en kapotte handen? Die volg ik even niet helemaal. Hoort dat bij parelli?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 19:55

Nee,Morrie zal wel opeens de benen nemen,en dan snijd het touw in je handen..(denk ik)

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 20:00

Ik schrok al

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 20:07

ja precies TL vat hem (kent Morrie ook in levende lijve)
de ergste dooddoener hoorde ik op de cursus, ik vloog een meter of 20 achter een wegspurtende Morrie aan voor ik los moest laten, roept er een wijsneus achter me: "als je niet trekt, krijg je ook geen blaren, je moet je energie met je paard matchen...... " terwijl het bloed langs m'n vingers liep....... ik kan helaas niet zo hard lopen als Morrie Cool Tong uitsteken

ALs je voldoende savvy hebt, hangt het touw altijd slap en reageert je paard op deminste aanwijzing, helaas ben ik niet gezegend met savvy.....

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 20:12

Er kwamen wat beelden bij mij boven van hoe ze Anouar geprobeert hebben de trailer in te krijgen, vandaar dat ik schrok.
Ik kon me dat al niet voorstellen van jou

Foto's van het weekend
viewtopic.php?f=10&t=621376

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 20:17

in oostenrijk hebben ze hem altijd gewoonweg de trailer in geslagen, dat kan je nu nog merken...

die dik 3 uur zijn Margreet en ik zo rustig mogelijk gebleven, ik was te kwaad op die boer om iets met Morrie te kunnen doen, dus Margreet heeft hem er uiteindelijk op mijn manier op gezet: met touwhalster en leadrope, ik heb de neus wat bijgestuurd met een carrotstick zonder Morrie aan te raken (heb gewezen, zeg maar) er werden ons allerlei "hulpmiddelen" aangeboden tot een accu een stroomdraden aan toe, zet die knol maar eens flink onder stroom dan rent ie die trailer wel in, riep de boer steeds..... Boos! Ik had meer de neiging om hem eens flink onder stroom te zetten, zo kwaad was ik toen (nu nog eigenlijk en het is al 2 weken geleden) Stoom uit je oren

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 20:20

Morrie schreef:
tuurlijk kan je dat Randy, wat is nou zo'n prikje bij de tandarts, daarna voel je er niets meer van! Een paard op je voet is veel erger, daar heb je nog weken last van....

Ik werd er net door een collega op gewezen dat mijn wanadoo email accounts vermoedelijk gehackt zijn, hij belde er zelfs over op, voordeel van samenwerken met een ICT-er. Weer een mysterie opgelost, want ik kreeg al weken geen mail meer, wel veel SPAM, maar verder niets.....

Dat dacht ik de vorige 3 keer ook toen ik voor die wortelkanaal moest.
Op het moment dat ik in die stoel ga zitten raak ik volledig de weg kwijt en ben mezelf nietmeer.
Ik ga hieperventileren en huilen en gillen en bewegen, hoe graag ik ook stil wil zitten.
Het is zo raar want ik heb een mega tattoo op mijn onderrug (en 2 kleintjes en 2 piercings) en heb daar 3,5 uur voor gezeten zonder angst.
Maar de tandarts is een heel ander verhaal.

Morgen vroeg sta ik om 8 uur bij de huisarts, ik wil dope gewoon stoned naar de tandarts anders ben ik bang dat ik hem wat aan gaan doen Schijnheilig

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 20:24

Morrie schreef:
"hulpmiddelen" aangeboden tot een accu een stroomdraden aan toe, zet die knol maar eens flink onder stroom dan rent ie die trailer wel in, riep de boer steeds..... Boos! Ik had meer de neiging om hem eens flink onder stroom te zetten, zo kwaad was ik toen (nu nog eigenlijk en het is al 2 weken geleden) Stoom uit je oren

Wat een ei*kel onder stroom zetten ja zijn ballen!!

Shy loopt er meestal in 1 keer in soms 2 keer maar dat is zelden. Ik laat haar zelf erin lopen met een los touwtje en der neus op de grond Ja

Morrie is gewoon een verhaal appart als het zou kunnen zou je eens als het niet wil lukken voor je eigen antipijn handen de tailer bij de ingang van de bak kunnen zetten, mocht hij dan achteruit gaan dan kan je gewoon loslaten Pling

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 20:26

Sterkte Ach gut