-i
-o
-um
-o
Felix in atrium sedet....
Pfff ik heb 3 jaar latijn gehad... maar dit is ongeveer het enige dat ik nog weet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marina schreef:Ik heb geen zin om bij te lezen, vannacht maar 4 uurtjes geslapen omdat ik er om 5 uur al uit moest voor de endurance. MAar het was een zeer geslaagde wedstrijd, ze heeft hem uitgereden met super mooie waardes! Dus starten met een hengst is zeker mogelijk Arno
arno8 schreef:-us
-i
-o
-um
-o
Felix in atrium sedet....
Pfff ik heb 3 jaar latijn gehad... maar dit is ongeveer het enige dat ik nog weet
e_horse schreef:Een paard dat luchtzuigt op stal, is dat meestal goedkoper?
JoviBan schreef:Nou ben ik heel benieuwd naar wat voor klusje?TL: ben je fit genoeg voor een klusje?
Nammie schreef:Heb ik alles bijgelezen , maar nou weet ik niet meer wat ik allemaal gelezen heb...Iets over crocs die luchtzuigen als ze aan het verhuizen zijn zonder ava...met friezen en bonsaiboompje. Zoiets? heb ik nog wat gemist?
e_horse schreef:Dit is de advertentie:
"tekoop haflingermerrie 5 jaar 1.36 bereden lief voor kinderen is drachtig uitgerekend mid mei alleen voor een goed plekje gaat ze weg heb helaas geen tijd voor haar een min punt heeft een stal ondeugd zuigt lucht zonder iets vast te pakken"