Veel succes met je )(&^*^%&^(& paard Margreet. Hopen dat ie in 1 keer de vrachtwagen opwil.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sugarmiss schreef:Nee hoor Smurf laat maar lekker erin staan, maar vraag voor mij aan het eind van het dekseizoen eens hoevel Quartermerries hij gedekt heeft
nienke07 schreef:Hier Carel !!!
Margreet schreef:Vorige keer was het een klein drama met dat paard van morgen:Na een uur
koetsjiekoetsjie lief paard kom maar hapje stapje....
smurf schreef:maar deed andere dingen dan rijden
Arabesk schreef:Hebben je huisgenoten/apen al last van het fluitje Nienke?
smurf schreef:mijn manager heeft de negeer-strategie aangezet bij me, en een aantal stafleden ook
fjordenfan schreef:wat niet wil zeggen dat ik niet open sta voor andere ideeen hoor.
paard van dochter loopt overigens op blote voeten
en zij heeft eens contact gehad metdie NB uit Valkenburg hier, met de vraagwat ze nou moest met wedstrijden
Omdat Pablo zo uitglijdt op het gras op zijn blote voeten
Zijn advies was toch maar op ijzers zetten dan, met kalkoenen, omdat in een wedstrijdring lopen echt anders is dan in de wei
Vond ik wel een reeel antwoord eerlijk gezegd (bukt alvast voordat ik iedereen over me heen krijg)......
Antheman schreef:Smorgens,
GOUDA!!!!
Vertel nou eens hou het Kaylee is!!!!
gouda schreef:[Ook smorgens![]()
Mag niet meer zoveel internetten. Heb rsi ga straks bedrijfsarts bellen als ik het nummer nu eens krijg![]()
Met Kaylee gaat het niet zo vrijdag komt de da weer eens langs daarom zat ik hier ook niet zoveel niet zo veel leuks te vertellen. Ze is nu in stap al kreupel dus gaan we weer over nieuw afbouwen ipv opbouwen. Weg spieren. De da komt oook voor dr klieren vanaf dat ik r heb iedere keer aanwezig dan weer dikker dan weer dunner en doffe vacht en nog steeds mager. Dus vrijdag middag word ze weer eens doorgelicht hoop dat ze even bloed afnemen ofzo.
[/quote]
Antheman schreef:En ik ben hyper vandaag
opala schreef:AM: nog gefeliciteerd met een van de twee banen
Arabesk schreef:Antheman schreef:En ik ben hyper vandaag
Zie je toch ergens iets van ADHDdenk ik
ik vind dit toch wel een erge leuke foto hoor!!
Antheman schreef:Is ook erg leuk! Zeg ik niet snel over mezelf!
Zei al dat die rooie me wel stond
Ann schreef:Heb ik iets gemist? Welke van de twee is het geworden, AM?