Ik zit nu wel op kot (ik geloof dat jullie dat kamers noemen ^^) en mijn pony's staan gewoon thuis. Dus ik zie ze enkel in het weekend
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik zit nu wel op kot (ik geloof dat jullie dat kamers noemen ^^) en mijn pony's staan gewoon thuis. Dus ik zie ze enkel in het weekend
Joke_x_Remy schreef:Mijn twee pony's staan gewoon bij m'n pa thuisIk zit nu wel op kot (ik geloof dat jullie dat kamers noemen ^^) en mijn pony's staan gewoon thuis. Dus ik zie ze enkel in het weekend

Hallo !

toen toch maar los. Ze begreep eerst niet goed wat de bedoeling was, maar toen ze doorkreeg dat ze niet met een noodbocht om de hindernis moest maar er overheen was ze niet meer te stoppen. Heerlijk gespeeld met zn 2en, ze danste en sprong echt om me heen. Toen nog wat gefrutseld met rek- en strekoefeningen en toen ben ik nog even met haar gaan oefenen met volgen. Dus achter me aan in stap, ineens stilstaan, achteruit lopen, weer vooruit in draf enzo. Ging echt supergoed. Toen heb ik haar weer bij haar dinnetjes in de wei gezet en vervolgens heeft ze nog een uur op mijn haar staan kauwen terwijl ik met mijn moeder aan de telefoon was. Alle andere paardjes waren inmiddels al ergens anders aan het grazen. Toen ik wegfietste is ze nog een stuk meegelopen langs het hek en toen ging ze toch maar naar haar dinnetjes toe. Wat een heeeeeeeeerlijk beest is het toch
Lang geleden dat we zoveel lol hebben gehad met zn 2en, ze was de laatste tijd een beetje futloos en had niet echt ergens zin in.
stond te doen in de bak kwam ze naar me toe draven
heerlijk beest. Toen ik ook nog hoorde dat een vriendin van de dochter van de mensen waar mijn paard staat (ehh juist) helemaal penny aan het doen was over Roxy was ik helemaal op een roze wolk. De regen boeide me toen echt even niet meer 
!
en ik maar braaf vega zijn... sonjim schreef:Ik zag van de week iets tegennatuurlijks op paard en koets vegatarisch hondenvoer, hoe erg worden we.
sonjim schreef:Maar kip en lam is niet vegatarisch. Bij ziekte snap ik het wel, maar het was geen voer speciaal voor zieke honden

de kat mag van mij alle koeien eten die ze kan vangen!
en bovendien nu elke ochtend een paar uur eerder mijn bedje uit om te kijken hoe het bij Essie is voor mijn werk. Straks dus oogjes dicht en gewoon 12u maffen
Dus dat ga ik nu maar geleidelijker doen 
echt een penny zo. Timber was ook super lief gisteren, vandaag alleen een beetje druk in d'r bolletje en ik had weinig energie. Morgen dus maar weer lekker spelen....dinsdag ging ze super fijn op de cirkel @liberty, met een paar hele mooie verzamelde galopsprongen
dus dat was erg gaaf. Morgen dus maar weer kijken of ze wil meewerken aan zoiets (als het niet regent tenminste want ik ben een mooi weer ruiter/grondwerkster
)
Hoewel ik er vooralsnog meer moeite mee lijk te hebben dan zij. Ze is dus nog duidelijk niet helemaal de oude en dat zal ook nog wel effe duren maar goed we gaan nog even door voorlopig