Ik heb mn nieuwe zadel

viewtopic.php?f=53&t=573145
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smurf schreef:Morrie is net bekapt en mag weer zeker 3 maanden niet op de weg, net als vorig jaar en het jaar ervoor aan het eind van de winter zijn de achterhoven schrikbarend veel en veel te kort.... raar hoor, de meeste paarden slijten de voorhoeven te kort af, de mijne de achterhoeven.
Ook erg jammer, ik had net de moed weer opgevat om naar het bos te gaan met hem...... forget it dus en hoefschoenen heb ik staan maar met die ondingen ga ik nooit meer rijden, dan rijd ik liever niet
Toydoll schreef:
opala schreef:Toydoll schreef:
Ziet er goed uit, mis wel 1 fenderriempje
Citaat:Ik kan mij er geen voorstelling van maken. Zijn die hoefwanden zo zacht of ???????
Citaat:"Omdat jij te zwaar bent, moet er een ijzer onder"
Antheman schreef:Reden van een weidegenoot om haar paard op ijzers te moeten hebben. Dit zei háár instructrice:
"Omdat jij te zwaar bent, moet er een ijzer onder"
Cookies schreef:Oh jongens in de nieuwe BIT staat een artikel over Meike van Heel. Je weet wel die dat onderzoek heeft gedaan met dat nieuwe sportijzer van d'r. Er staat een apart collumpje wat ze van natuurlijk bekappen vind: een absolute nono. Je mag niet zelf aan de hoeven gaan prutsen. Dus mensen zij kan het weten, onmiddelijk ophouden met dat gevijl
smurf schreef:o nee hè is de normal-bijbel weer uit,.... krijgen we dat weer: het staat in de BIT (op bewondernde toon) DUS is het zo..... *aarrgggghh* *duikt onder tot iedereen de bijbel van deze maand weer verteerd heeft.....*
Cookies schreef:Er staat ook een stuk in van Eric Laarakkers, die het KWPN paard met de grond gelijk maakt. Daar zal wel een hoop herrie over komen.![]()