[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

GeneralFlynn

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 08:05

Als ik tress heb van wat dan ook,dan eet ik NIKS meer.
Ik krijg dan geen hap meer door mijn keel.
Als ik boos ben daarintegen,dan vreet ik je met huid en haar op!!
(en alles wat ik op mijn weg kan vinden..) Clown

Zo'n groente en fruit week zou niks zijn moor mij..
(ik moet af en toe wel iets anders tussendoor)
Als was het maar een ei of een stukje vlees.

Verder is eten deze week minder belangrijk dan ooit voor me geworden.
Ik denk er niet meer de hele dag aan,en ik eet alleen nog smorgens,smiddags,en savonds.
En dan gewoon een beetje,en NIKS tussendoor.
Bevalt heeeeel goed,en ik ben zelfs het huishouden gaan aanpakken.
(misschien ben ik zwanger??) Clown
Ik heb gisteren:
de slaapkamer helemaal uitgemest,heb de badkamer helemaal uitgesopt,
alle was weggewassen,overal gezogen,de vaatwasser een sopje gegeven,
de buitenboel aangeveegt,de schuur opgeruimt,het aquarium schoongemaakt,
de was opgevouwen en opgeruimt,de slaapkamer van mijn dochter ontsmet.(da's overdreven,maar het was er wel een zootje)
Clown

Ik ben helemaal hyper....(valt het op aan mijn typen vanmorgen??) Knipoog
Ik kan de hele wereld aan!!!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 08:08

tjee TL...... kan je hier ook ff langskomen als je thuis klaar bent....

ik heb een afspraak bij ICT straks, nu kan het nog, woensdag gooien ze het netwerk plat....

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 08:13

Tsja, wat bezielt zo'n man.

1 ding is zeker, hij moet in ieder geval op zoek naar een nieuwe lesgever. De vorige eigenaar van zijn paard was namelijk ook zijn trainster... en voor haar was dit toch echt de druppel en wil ze niks meer met die eikel te maken hebben...

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 08:17

Goeiemorgen

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 08:23

Wendy schreef:
Tsja, wat bezielt zo'n man.

1 ding is zeker, hij moet in ieder geval op zoek naar een nieuwe lesgever. De vorige eigenaar van zijn paard was namelijk ook zijn trainster... en voor haar was dit toch echt de druppel en wil ze niks meer met die eikel te maken hebben...
En zo moet het!
Petje af voor die vrouw!

Móge Lenneke. Knipoog

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 08:29

Zo'n leuk huis gezien hier. Er staat een uitkijktoren en een huis, ze zoeken een beheerder voor de uitkijktoren en die mag dan in het huis wonen.
Nu nog even m'n ouders overhalen. Ze gaan er vanavond ook even kijken Haha!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 08:39

@Tl goed zo! Mijn zusje en moeder waren aan het afvallen, de eerste weken ging het goed, nu vallen ze allebei niet meer af. Zusje pissig en mijn moeder gaat haar dieet nog verder verschralen.

@ Morrie, ik heb nog vier dagen vakantie... en dan moet ik weer werken, lekker wegschroeien in de duinen Boos!

Vandaag ga ik lekker met paardje op stap. Trailer mee, paardje mee, ZADEL EN HOOFDSTEL MEE, ik denk dat ik dat maar op de trailer schrijf Haha!

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 08:42

Moguh,
Weer bijgelezen Lachen
Leuke foto's Arno!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 08:46

@Ara dat heb je dan mooi fout gepland, anders hadden we nog iets leuks kunnen doen samen..... Clown
je touwhalster-link doet het niet op je site Ara

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 09:01

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 09:18

Goedemorgen iedereen!

Ik heb gisteren echt heerlijk gereden! We (ik en mijn man) zijn gisteren met de paarden naar afferdden (limburg) gereden, om daar lekker een buitenrit te maken. Dit keer ik op Orlanda, en mijn man op Witte. Dit is echt een betere combi buiten. Wit blijft veel rustiger met mijn man op zich, en Orlanda is veel voorwaartser als ik haar rijd. We hebben echt veel gegalopeerd, Orlanda wilde maar door. Pas na 3 kwartier draf en galop werd ze moe, en wilde ze stappen (en dat mag ze dan ook). Echt wonderbaarlijk, ze heeft de afgelopen maanden alleen een paar rustige buitenritjes gedaan, en nu ineens vol energie. Ze was echt aan het genieten, en ik erbij!

Ze liep ook super op het steen/zand pad wat daar ligt. Vroegah.. voor het nb-en liep ze daar echt niet lekker op, en van draven of galloperen was al helemaal geen sprake. Nu ging ze er als een speer overheen! Na een uur zijn waren we weer terug bij de trailer, en zijn we maar gestopt omdat Orlanda een klein scheurtje in haar hoef had. De hoeven zijn nu echt veel te lang, maar Klaas komt morgenochtend gelukkig de hoeven weer doen. Ik had er even geen tijd voor gehad, en dan straft god onmiddelijk.. veel te lange hoeven dus. Misschien moet ik maar ijzers nemen, dan groeien de hoeven tenminste niet zo hard Clown

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 09:28

dat laatste heb ik even niet gelezen Angela..Knipoog

goeiemorgen, de laatste volle week op mn werk is ingegaan. Tot 18 juli door en dan....weet ik het nog niet eigenlijk....

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 11:12

van je collega's moet jew het maar hebben: ik word net gewoon uitgelogd door iemand die een pc meent nodig te hebben omdat ik onnutte dingen zit te doen, zo zou systeembeheer bellen om alle internet te laten blokkeren *bladiebla*

Ik zit te wachten op iemand van ICT om verder te kunnen met een site...... nu zit ik in een lokaal achter een leerlingenpc op een ander netwerk dus waar ik verder geen bal kan doen
Kan net zo goed naar huis gaan, deze ellende blijft de hele week
Ik heb een pc voor mij alleen omdat ik programmeer, logt dat mens me gewoonweg uit.....

Belachelik, ik vroeg vanmorgen aan de manager of ik thuis mocht werken aan die site, dat mocht pas als m'n uren op school vol waren, oftewel het mocht niet. Nu kan ik aan de koffietafel gaan wachten tot mijn pc weer vrij komt: vanmiddag om 5 uur want er zit een fulltimer achter....

Wat ben ik woedend zeg, niet te geloven......

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 11:17

Morrie: Je moet je mond daar eens goed open trekken Boos!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 11:20

ík kijk wel uit, de dame die me wegjoeg is privé bevriend met de manager, er is om haar te behouden al iemand ontslagen die er al 24 jaar werkte....... ik ben de volgende, dus tegen haar durf ik niets te zeggen, zij stapt meteen naar de baas....ze werkt pas 1 jaar in dit team en ligt gelukkig bij meerdere mensen niet zo goed.....

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 11:43

Lekkere organisatie daar en dat moet de jeugd onderwijs geven Huilen

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 11:55

de jeugd heeft allang vakantie, wij hebben maar 3 weken dus we vechten nu met 25 personeelsleden om 5 pc's.... meer hebben we er niet. Als iedereen gewoon aan het lesgeven is, hebben we deze problemen niet

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 15:26

Wat is het hier stillig... Koe

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 15:32

Ja, erg he?

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 15:33

nou deze jeugd hier gaat nog tot de 18e door en dan hebben we ze al drie dagen gecompenseerd. Computersysteem was wel al op vakantie, die hebben we hardhandig teruggehaald Knipoog

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 15:54

tja als ze het hele netwerk platgooien en de internetverbinding erbij schiet het niet zo op...

Morrie staat onbereikbaar ver weg, de boer heeft hem aan de fiets gebracht met een te klein halster, zag ik aan de moeten in z'n neus en aan de striemen op z'n kont te zien, liep ie niet hard genoeg door aan de fiets. Aan in de berm lopen heeft ie ook geen boodschap, de achterhoeven zijn nu vierkant en ik kan hem nergens bekappen waar ie nu staat...... dus Ara *hellup* vrijdag....... samen moeten we hem wel op een redelijk nette manier naar de boerderij kunnen krijgen.

Het is heel vreemd maar in de polder waar ie nu staat, sterft het van de vliegen en dazen, dan heeft Morrie er nog het minst last van, hji heeft veel wit, alle andere paarden zijn donkerder dan hij.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 16:18

Maakt dat wat uit dan??
Wit of donker?
(dan hebben mijn knollies geluk)

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 16:20

ja dat maakt uit: hoe donkerder hoe warmer,en dazen komen alleen op warmte af.......

op Morries witte stukken zal je ze ook nooit zien zitten

Ik ben toch aardig thuis in het websites bouwen, maar nu heb ik zoiets ingewikkelds, daar kom ik dus echt niet uit...... en de afdeling ICT is reeds op vakantie *huil*

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 16:21

ja mijn witte knollie heeft ook nooit zoveel last. Dazen gaan blind op warmte af, witten zijn natuurlijk iets koeler..
En het ligt ook heel erg aan de geur van het paard. Hoe zijn jullie ervaringen met knoflook voeren trouwens?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 16:25

ik voer al jaren geen knoflook meer, het helpt niet tegen ongedierte en de kans bestaat dat je pard er bloedarmoede van krijgt, in de natuur zouden ze ook nooit knoflook eten (waar zouden ze dat vandaan moeten halen>????)

Ik ben vreselijk in de brandnetels gestapt net, heb opa Gijs al lief aangekeken om ze weg te zeisen. Nu ben ik vermoedelijk de enige idioot die in korte broek en klompen de wei in loopt, maar hij haalt ze toch weg voor me......

Morrie stond op het fietspad te eten (lekker onhandig met zo'n log lijf, maar ik wist even snel niets beters) komt r een megagrote trekker aan met gelukkig de baas van het loonwerkersbedrijf erop, hij kent Morrie en is héél langzaam langsgereden *pfffiewwww* anders had ik hem alsnog van de boerderij kunnen terughalen, want daar rent ie heen als ie aan de kletter gaat......

Aangezien we hier als het tegenzit tot oktober staan, zal ik toch even een list moeten verzinnen zodat ik nog een beetje grondwerk kan doen.....