Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:En de DA gebeld omdat Volare 2 ontstoken ogen heeft... ik vraag me echt af hoe het komt... DA komt morgen... ik baal echt, heb me druk zitten maken maar Volare gedroeg zich verder normaal (voor zover hij normaal kan doen) dus ik hoop dat ik kan slapen vanavond.
Morrie schreef:ik weet niet welk pakket jij hebt, maar ik heb het heel anders geleerd, ik doe porcupinemet m'n vingers, ball-chair .... bij een hele lichte aanraking gaat Morrie bewegen....
een leadrope met een bullsnap, daar heb ik jaren naar gezocht en ik heb hem nu eindelijk, aan een parelli leadrope zit eentwitlock, die is groter dan een bullsnap, ik heb lijnen met een dubbele eraan, anders kom ik echt niet door bij Morrie...
arno8 schreef:@Lenneke: balen! Is het nog net zo erg of is het minder geworden?
arno8 schreef:Dat heb ik even gemist, wat was er dan gebeurd? Ik dacht dat het opeens was en dat er geen aanwijsbare oorzaak was?
arno8 schreef:Ik heb net nevzorov gemaild om te vragen of ik bij z'n forumschooltje mag
Kan ik straks ook met een bal de wei in.
arno8 schreef:Ik heb net nevzorov gemaild om te vragen of ik bij z'n forumschooltje mag
Kan ik straks ook met een bal de wei in.