[HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Angela

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 12:58

10 november zou misschien wel kunnen...

maar waar is het?? en vanaf hoe laat??

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 12:59

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 13:04

De een na laatste vind ik erg mooi TL. Staat ze mooi helemaal op. Die laatste is ook leuk trouwens.

@lenneke: vervelend dat je weer problemen hebt met Anouar. Als het eenmaal gaat rommelen dan lijkt het wel alsof er geen eind meer aan komt. Sterkte.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 13:08

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 13:08

Het denk ik gewoon pure pech. Ik zie tenminste geen verband tussen een neus met korstjes, een zadel dat niet past, bultjes en een zeer been Clown

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 13:16

Nee dat denk ik ook niet, maar het is altijd balen als het allemaal te gelijk komt. Maar mischien heb je het nu weer voor de komende 10 jaar gehad. Cool

En mischien heeft ie wel aan zijn neus zitten krabben met zijn hoef en daardoor heeft ie korstjes op zijn neus gekregen en zijn been daarbij verrekt. Knipoog

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 13:19

Hij heeft jaren lang niks gehad. Dat is hij nu aan het inhalen Clown

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 13:25

Cookies schreef:
Goed het wordt dus 10 november? En waar moet ik helemaal heen karren? En hoe laat?

Lenneke, DVD avond of middag met Antoine de Bodt DVD Lachen
Voor degenen die hier niet in de buurt wonen (de meesten dus Knipoog ), wat mij betreft mag het ook op een zaterdag.
Ik woon in Norg, da's tussen Assen en Groningen.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 13:36

Zo dat is lekker dicht bij! Op een zaterdag is ook goed.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 13:37

Dat is te ver voor mij

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 13:49

Als je dan al in Lunteren zit kun je met mij mee rijden, Lenneke.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 13:49

voor mij is het ook veel te ver weg.... ik kom het Gooi nooit uit...

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 13:56

Ik ga pas eind december in Lunteren wonen.

Als het door de weeks was geweest had ik wel gekunt, dan hoef ik niks voor de trein te betalen

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 14:12

met de grote meubel-schuif-actie zag ik iets verontrustends: het blikje waar de as van 1 van mijn honden in zit, gaat roesten........ Nagelbijten / Gniffelen weet iemand of dat normaal is en wat ik eraan kan doen????

ik word GEK van alle snoeren...... overal liggen snoeren, bossen snoeren en draden door het hele huis...... zodra mijn moeder hier is gaat ze die comoufleren, dan hangt ze er kleedjes overheen, ook zo walgelijk... valt het nog veel meer op Clown en ze zal de bank onmiddellijk verplaatsen, die staat nu voor het raam, tegen de verwarming, daar krijg je volgens haar brand van Clown

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 14:15

Bank voor de verwarming is niet goed voor de rekening. De bank houdt alle warmte tegen.
Tenzij je verwarming nooit aan zet natuurlijk Haha!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 14:23

ik betaal me sowieso al blauw aan electiciteit echt belachelijk voor een 2 kamerflat, maar aangezien ik amper thuis ben en de kachel hooguit een uurtje per dag aan heb, maakt het niet veel uit denk ik

ik moet nog zomer-winteschoenen gaan omwisselen en kleren uitzoeken *blèghhh* geen zin in

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 14:56

10 November > Helaas veel te ver voor mij, jullie daar in Drente, ik een halfuur van Den Haag aan de kust in Zuid-Holland. Gaaaap

Balen Lenneke, tis ook altijd wat met 'em he....

Omdat ik 28sep de verjaardag de boer echt straaaal vergeten was had ik bedacht vanmorgen even taart te halen bij de bakker, 2 stalgenootjes waren het ook vergeten en die dus uitgenodigd, de kantine (sindskort, staancaravan die al voorzien was van wc -nu aangesloten- en kacheltje) versierd met slinger en een stel balonnen en toen 'Verassing Haha! !' , hij vond het erg leuk. Na een dik plak slagroomtaart in de ochtend nog even zitten uitbuiken kletsen. Dat werd me echter niet gegund; want al gauw klonk 'Fries is los' , en dat kan er maar één zijn. Clown
Goed, dat doet Katie dus altijd. Als het wachten aan de poetsplek der te lang duurt (en dan heb ik het dus over langer dan een halfuur) rukt ze zich los. Zo hebben 2 halstertouwen en 6 musketonhaken het begeven en toen ik een chique dure halster aanschafte heb ik tegen der staan praten dat ze níét deze moet slopen. Blijkbaar luistert ze; Ze schuurt nu het halster over één oor en gooit em vervolgens af, dus touw en halster blijven heel Ach gut .
Maarja, ze liep dus toen ik aankwam lopen doodleuk de koeienstal in, dan wel koeloos, maar links loopt het steeds lager af en kan ze onder geen mogelijkheid omdraaien, ze kan zich verwonden aan diverse uitsteeksels en zelfs de boer raakte in lichte paniek toen ze naar achteren schuifelde. Zo kalm als mogelijk een deurtje naar buiten geopend, hiervoor moest ze met der hoofd 'bukken' en over een rooster heen waar de stront normaal in valt. Nou hebben we diverse gekke dingen gedaan met zeilen, rare ondergronden en dat soort, en misschien maar goed ook: Na even onderzoeken liep ze braaf het deurtje door en is ze gelukkig heel gebleven. En zo verzint ze dagelijks wat....

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 15:21

Lenneke_ schreef:
Ik ga pas eind december in Lunteren wonen.

Als het door de weeks was geweest had ik wel gekunt, dan hoef ik niks voor de trein te betalen

tot hoe laat kun je dan voor nop reizen? Dan haal ik je gewoon van het treinstation in Assen en als Cookies kan dan doen we het op vrijdagavond?

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 15:33

Komt TL ook?
Ik kan vrijdag avond tot 12 uur gratis reizen volgens mij

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 15:40

Ja hoor cookies kan wel op vrijdagavond, mischien dat ik gelijk vanuit mijn werk doorrij.

@mirte, jij hebt wel een heel stout paard. Zomaar weglopen. Foei Haha!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 15:42

Ik wil Anouar wat hooi geven omdat er niet heel veel gras meer staat en z'n kacheltje wel aan moet blijven.
Alleen hebben ze op de boerderij geen hooi, alleen van dat echte koeienkuil (wat onder zo'n berg ligt) Ik kan bij de oude stal grote en kleine balen hooi kopen. Maar hoe kan ik dat nou als beste doen? Elke dag hooi in de wei gooien, een heel pak in de wei zetten (met aan de bovenkant plastic zodat het niet te nat wordt) of Anouar buiten de wei hooi laten eten?
Ik moet het natuurlijk wel met de boer overleggen, maar hij is over het algemeen heel makkelijk.
Als ik een hele baal in de wei zet hoe lang zullen ze er dan mee doen? De kudde bestaat uit twee belzen, een shetlander en Noot.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 15:51

ligt eraan hoeveel kilo die balen zijn, in Baarle Nassau liggen er 500 kilo balen in de wei en daar doen ze geloof ik 3 dagen mee

Hoe ga je die balen daar krijgen? Brengen ze ze???
Bij ons brengt boer Klaas die dingen rond, wij kopen ze ook bij hem van de winter

Als je ze in de wei legt moet je wel al het plastic eraf halen en ook de touwtjes goed verwijderen, plastic laten zitten voor de regen heeft geen zin, dan moet je een afdak bouwen om het onder te leggen.

Bij ons voeren ze op de plaat in badkuipen, gaat prima tenzij het heel hard waait

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 15:52

goede middag allemaal! ik ben ook weer terug in Nederland Haha!
Ik ga zo even blijlezen Lachen maar ik ben blij dat het topic gewoon weer open is!!
Mijn vakantie was leuk ondanks dat mijn schoonmoeder de eerste dag haar enkel brak op de glijbaan en het eten niet echt lekker was Lachen
*gaat nu bijlezen*

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 15:54

Badkuip is ook wel een idee. Dat ik die elke dag vol gooi.
Ik denk niet dat de boer er problemen mee heeft, zijn paarden kunnen er tenslotte ook van eten.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 15:54

Wat deed je schoonmoeder op de glijbaan Blond Jammer dat het eten slecht was. Welkom terug in elk geval.