Hier mijn nieuwe zadel wat jammergenoeg weer terug moet omdat hij niet goed ligt.
viewtopic.php?f=53&t=618577
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinkerloos schreef:Hé,wat jammer...zadel ziet er goed uit.
Ligt wel wat te ver naar voren als ik het zo zie.
Als het niet goed ligt,dan zit het ook niet lekker natuurlijk.
Hoord er onder dit zadel geen ruggegraatvrije pad?
(ik weet het echt niet hoor,ik zeg niet dat het er wel onder moet,
maar ik ken dit zadel verder ook niet..)
Tinkerloos schreef:Ja,duidelijk te zien.
Jammer hoor,verder een mooi zadel.
Mooi idee ook van die kussens.
(alleen dan had er toch een soort boogje in gemoeten om die delen wat meer samen te kunnen houden)
Met welk zadel ga je nu verder dan?(welk zadel had je?)
Tinkerloos schreef:Jihaa!!![]()
Ik heb de western met knop,en daar ben ik heel blij mee.
Ik hang er mijn teugels aan,mijn fofocamera,mijn telefoon..
Zonder is mooier,maar met is makkelijker..
Shyla25 schreef:Thanks morrie heb toch al iets gevonden
Hier mijn nieuwe zadel wat jammergenoeg weer terug moet omdat hij niet goed ligt.
viewtopic.php?f=53&t=618577
Tinkerloos schreef:Whahaha,Morrie,heb je de hele avond nagedacht over je nieuwe onderschrift??
Morrie schreef:en niet geknoei van iemand die neit eens level 1 kan halen en die z;'n eigen paard niet aan kan (las ik elders)
Morrie schreef:iemand die neit eens level 1 kan halen en die z;'n eigen paard niet aan kan (las ik elders)
Morrie schreef:de waarheid moet je onder ogen zien opala...... ik steek m'n kop niet in het zand en maak me geen illusies.....
Morrie schreef:ik vind het juist een superduidelijk systeem van Parelli, je weet precies hoe ver je bent en war je aan toe bent, alsje alleen aan het klooien bent kan je wel denken dat je level 3 bent, maar als er dan eens iemand naar kijkt die er verstand van heeft en zegt dat je nog niet level 1 waarig bent, is het ook zo'n desillusie.