Ik durf het niet, ik durf hem niet eens uit z'n hok te halen, heb enig idee hoe sterk ie is namelijk.....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
smurf schreef:jij liever dan ik...... een paar jaar geleden hadden we Grenzi van het stamboek geleend, die heeft een jaar in Nederland gestaan, daar durfde ook niemand op, achteraf bleek ie heel braaf te zijn onder het zadel.......![]()
Ik durf het niet, ik durf hem niet eens uit z'n hok te halen, heb enig idee hoe sterk ie is namelijk.....
Cookies schreef:Ja dat is Ponto in zijn zomervacht. Dan ziet hij er echt heel mooi uit. Ben al flink bezig om dat hoogpolig tapijt van zijn lijf te krijgen.
Leuk he dat je paarden zo'n plezier hebben. Andor vind ik geweldig. Die nadenkende blik van hem.
Antheman schreef:Hoe is t met Vrouw Holle, Ara?
Margreet schreef:Zou ze met Quarters niet die bonte westernpaardjes bedoelen? Hoe heten die ook alweer, Paints toch?
Arabesk schreef:Antheman schreef:Hoe is t met Vrouw Holle, Ara?
Ze loopt weer redelijk, was redelijk in haar hum, alleen ze loopt met een samengeknepen kont...? Ik heb haar nog gemasseerd, voor zover ik dat kan. Het is net alsof ze gekieteld wordt af en toe, dan gaat ze schokken met haar huid. Ze is echt übergevoelig.
Ik ga maffen, morgen weer ECN-en.....
Arabesk schreef:Ze heeft trouwens niet naar me gegild vandaag, maar dat hoefde ook niet, want ik kwam ook voor haar en dan ben ik ineens een stuk interessanter dan wanneer ik alleen maar dat rode stinkding aandacht geef
Margreet schreef:Ik moet morgen om 11 uur op de kliniek in Emmeloord zijn.
Vorige keer heeft het dik een uur gekost om dat *^(%%&(&#paard de veewagen op te krijgen en dat in de stromende regen en ijzige koude... Ik hoop dat het nu vlotter gaat!
Margreet schreef:Ik moet morgen om 11 uur op de kliniek in Emmeloord zijn.
Antheman schreef:
Kom je een keertje rijden op An?
opala schreef:
Margreet schreef:opala schreef:
Paard van een stalgenoot. Heeft OCD operatie gehad, morgen terug voor controle. Ik rij de veewagen
Cookies schreef:Antheman schreef:
Kom je een keertje rijden op An?
Ja heel graag!!!