Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

No way! Met een brokje al iets sneller, maar verder doet hij vaak paar passen mijn richting op, maar de rest moet ik lekker zelf lopen, haha! 

Hij zal me er nooit met opzet af gooien (al denk ik dat anderen door zijn plotselinge draaien en stops weleens per ongeluk zouden kunnen vallen) dus in die zin wel betrouwbaar. Maar zijn reacties zijn bepaald niet voorspelbaar voor de meeste mensen, juist door het snelle schakelen tussen LBE en RBE.
goudlokje13 schreef:.. Maar wandelen vind ik zelf momenteel ook vrij eng, want heb al zo vaak in de polder/op het strand gestaan, en dat meneer dan in volle galop naar huis vertrok...
. Die van mij heeft zichzelf geleerd dat hij met zijn gewicht en snelheid gecombineerd heel goed kan ontsnappen aan de hand op jacht naar interessantere plekjes. Zoals de omgeploegde blubberwei die ontdekt moest worden of de interessantere paardjes die links staan.
.
). Vaak merk je namelijk wel aan zijn gedrag of zo'n streek erin zit of voel je hem spanning opbouwen.
Maar ik heb altijd Endomondo mee lopen, dus achteraf kon ik de snelheden controleren, en dat was echt keurig! Ik wou dat ik altijd zo n braaf paard had! Ik herkende haar bijna niet! Er reed nog iemand mee, op een fjord, en toen die te dicht bij haar vriendin kwam, kreeg ze het toch weer op haar heupen. Toch niet ziek dus!
Niet te geloven, dat 1 paard zo n verschil kan maken. Uiteraard is het wel een bont paard. Andere paarden zijn niet welkom.....
Fabster schreef:Lekker is dat, hè! Eindelijk vooruitgang!
elke keer rustig opnieuw begonnen en heel goed geëindigd met deze oefening.
Op youtube is een hoop te vinden. En met de DVD's kom je ook een eind.
Ik twijfelde nog wel over haar horsenality, maar ik denk toch echt definitief LBE
Mooie acties hahaha.
Fabster schreef:Ga ik daar vanavond toch eens naar kijken. Ik ben vooral benieuwd naar die liberty. Die 8 snap ik niks van, dus die moet ik eens opzoeken. Zowel mijn LBE en RBE vinden werken in vrijheid allebei heel leuk.