De paarden die zij zelf gebruiken op show kennen de shows, net hetzelfde als dat een springpaard de piste met hindernissen kent, of een paard dat VD doet de piste en het publiek .. Natuurlijk doen ze het een gedeelte op automatische piloot, maar je zal ze niet de piste kunnen insturen en zeggen "en nu doen jullie 10 minuten wat we geoefend hebben". Lijkt mij

Heb nu niet het hele filmpje gekeken, maar er zijn zoveel filmpjes op het internet van Pat & Linda .. Ik vind de filmpjes waar ze met nieuwe paarden werken steeds de leukste. Paarden die je eerst met hun eigenaar in die piste ziet, waarbij Pat of Linda daarna het paard overneemt en ermee gaat werken. Dan zie je pas echt het verschil .. Dit soort filmpjes als hierboven is gewoon om te laten zien wat uiteindelijk mogelijk is, als je een heel traject hebt afgelegd, en die paarden doen dat niet voor de eerste keer neen

Edit: nog even aanvullen dat ik geen zin heb om het filmpje volledig te gaan analyseren, maar als je vragen hebt over een specifiek stukje ofzo wil ik daar altijd wel eens naar kijken en mijn mening over geven