Hechtingloze Irene meldt zich. Die stomme dokter ook altijd, sadisten zijn het! Ze prikken je gewoon net zo lang dat het wel zeer MOET doen
"Zachte heelmeesters maken stinkende wonden"
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Airiin schreef:@Teve: dat is waar. Maar met 3 man in een buik met blinde darm ontsteking prikken, daar wordt ik ook niet vrolijk van
@Zwerte: ik heb ook het idee dat er nog 1tje in zit die ze niet konden vinden. Zal zo eens even kijken en anders pak ik er zelf wel een schaar bij. Het zijn dan wel oplosbare hechtingen maar ze zijn wel mega irritant
(Hij heeft er bijna een héle dag over gedaan.)
! Maar wel heel mooi, dat moet ik meteen toegeven. Reina staat op een fantastische en prachige plek vlakbij Zwolle. Het is er perfect, echt. Maarjah, daar staat dan wel tegenover dat ik 2 en een half uur onderweg ben naar Reina. Uiteraard heb ik het er voor over, hoor. Maar sinds mijn auto verkocht is reizen mijn OV kosten wel de pan uit!! Vandaar dat ik zaterdag bij Twiggy en Sam ga kijken, spannend
.
Snel een foto plaatsen!
. Ik heb wel vaker op het punt gestaan om haar dichterbij me te zetten, ik ben laatst wezen kijken bij een hele mooie, leuke plek, vlakbij Utrecht, maar durfde het op het laatste moment niet door te zetten. Reina weghalen bij haar vriendjes en vertrouwde omgeving ... Maarjah, Utrecht was uiteindelijk ook niet naast de deur. Dit keer heb ik er een veel beter gevoel bij! Zo'n kans en zó dichtbij, krijg ik (en Reina natuurlijk) nooit meer
! Nou ja, éérst maar eens kijken
!!
. Twiggy2008 schreef:Teve, welkom en leuk zeg, je eerste eigen AV!!! Leuk ook dat je je in NH wilt verdiepen.
teve schreef:Wat gezelli al die welkomst berichtjes, ik voel me al helemaal thuis
Ben me overigens al ruim een jaar in NH aan het verdiepen, maar zonder eigen paardje werkt dat toch wat lastig
Twiggy2008 schreef:teve schreef:Wat gezelli al die welkomst berichtjes, ik voel me al helemaal thuis
Ben me overigens al ruim een jaar in NH aan het verdiepen, maar zonder eigen paardje werkt dat toch wat lastig
Hahaha, ja, zo ben ik ook begonnen, maar toen nog met verzorg Fries.![]()
Niks mooiers dan gewoon lekker met je eigen paard NHen, hoor.![]()
Welke NH-richting spreekt je het meeste aan? (Want er zijn er zovelen....)
Ik ga snel, want ik sta geheid weer in de file.
. 
Ik kan het niet meer aanzien.
Ik ben nu nog op zoek naar een bitloos hoofdstel zodat Joke nooit meer ijzer in haar mond hoeft te krijgen ^^ Voorlopig redden we het nog met een gewoon halster
Ik ga wel zeker kijken of er nog iets daar in de buurt is, maar dan moet het wel net zo super zijn
sonjim schreef:Groesbeekseweg, echt dicht bij het centrum en de scholen ideaal.