[HK]Van nature huiskamertopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

teve

Re: [HK]Van nature huiskamertopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 11:23

[quote="teve"][quote="Airiin"]
Hechtingloze Irene meldt zich. Die stomme dokter ook altijd, sadisten zijn het! Ze prikken je gewoon net zo lang dat het wel zeer MOET doen Tong uitsteken

"Zachte heelmeesters maken stinkende wonden"

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 11:35

goedemorgen dames!

Welkom teve!

airiin: ik heb paar weken terug hechtingen laten verwijderen en die doos had er vrolijk eentje in laten zitten... zucht... die thuis zelf maar eruit gehaald Haha!

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 11:47

@Teve: dat is waar. Maar met 3 man in een buik met blinde darm ontsteking prikken, daar wordt ik ook niet vrolijk van Nagelbijten / Gniffelen

@Zwerte: ik heb ook het idee dat er nog 1tje in zit die ze niet konden vinden. Zal zo eens even kijken en anders pak ik er zelf wel een schaar bij. Het zijn dan wel oplosbare hechtingen maar ze zijn wel mega irritant Tong uitsteken

teve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 11:50

Airiin schreef:
@Teve: dat is waar. Maar met 3 man in een buik met blinde darm ontsteking prikken, daar wordt ik ook niet vrolijk van Nagelbijten / Gniffelen

@Zwerte: ik heb ook het idee dat er nog 1tje in zit die ze niet konden vinden. Zal zo eens even kijken en anders pak ik er zelf wel een schaar bij. Het zijn dan wel oplosbare hechtingen maar ze zijn wel mega irritant Tong uitsteken

Nee lijkt me ook niet echt lekker.

kan altijd, bij mij kwam er ook een keer eentje uit na maanden.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 11:51

die van mij zag je gewoon zitten, was niet eens verstopt. Lekker precies heb je dan gewerkt he!

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 11:54

Jee.... bij mij heeft de zuster flink lopen plukken, maar ik heb 1 kleine wond en volgens mij zaten daar 2 hechtingen in en heeft ze er maar 1 uitgehaald. Zal mezelf zo eens nader onderzoeken als ik me om ga kleden om naar paardje te gaan Lachen

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 13:58

Nou, even een aanvulling: donderdag, a.s. zondag en de zondag daarop ga ik jonge paardjes kijken! Ik heb er superveel zin in Lachen

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:03

Zooo, eindelijk is mijn internet weer gefixxxt! Kan ik weer bokken, jeej!!! Die monteurs van Ziggo zijn toch zo, ehm, onnozel ofzo ... Clown (Hij heeft er bijna een héle dag over gedaan.)

Zeg, Overijssel is wél ver! Té ver Haha!! Maar wel heel mooi, dat moet ik meteen toegeven. Reina staat op een fantastische en prachige plek vlakbij Zwolle. Het is er perfect, echt. Maarjah, daar staat dan wel tegenover dat ik 2 en een half uur onderweg ben naar Reina. Uiteraard heb ik het er voor over, hoor. Maar sinds mijn auto verkocht is reizen mijn OV kosten wel de pan uit!! Vandaar dat ik zaterdag bij Twiggy en Sam ga kijken, spannend Lachen.

@Teve: welkom! Leuk dat je interesse gewekt is en dat je meer wilt leren over het 'natural' gedoe. Leuk hoor, een eigen AV Lachen Snel een foto plaatsen!

@Twiggy: Gezellig dat Inge misschien ook komt! Ik ben echt zó benieuwd! Ik vind het wel heeeel spannend, hoor ... Paardje verhuizen ... Ze is één keer eerder verhuisd en heb er toen echt slapeloze nachten en een maagzweer van gehad Koe Bloos . Ik heb wel vaker op het punt gestaan om haar dichterbij me te zetten, ik ben laatst wezen kijken bij een hele mooie, leuke plek, vlakbij Utrecht, maar durfde het op het laatste moment niet door te zetten. Reina weghalen bij haar vriendjes en vertrouwde omgeving ... Maarjah, Utrecht was uiteindelijk ook niet naast de deur. Dit keer heb ik er een veel beter gevoel bij! Zo'n kans en zó dichtbij, krijg ik (en Reina natuurlijk) nooit meer Lachen! Nou ja, éérst maar eens kijken Haha! !!

@Airiin: Wat cool, zeg! Ik hoop dat er een droompaardje voor je tussen zit, hou ons op de hoogte!

En de rest heb ik even niet onthouden, wel bijgelezen. Heb verder ook niet zo veel te melden. Zit de hele dag al op de bank te hangen omdat ik dus op dat ventje van Ziggo moest wachten Clown.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:06

dichtbij utrecht leuke plek? hoe dichtbij?

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:10

Ik zal de adv. eens voor je opzoeken, die staat als het goed is nog hier op bokt.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:17

Teve, welkom en leuk zeg, je eerste eigen AV!!! Leuk ook dat je je in NH wilt verdiepen.

Dani, ik vind het ook heel spannend dat je komt kijken. En zou het heel gezellig vinden als je er bij komt, maar je moet er echt een goed gevoel over hebben, hoor. Maarre, je hebt geen auto, hoe kom je dan naar Loosdrecht als Reina er komt te staan? Want het OV vanuit Hilversum naar Loosdrecht is echt onhandig, hoor. Of leen je dan een auto?

Ik snap heel goed je zenuwen over een eventuele verhuizing. Maar Reina blijft toch niet haar hele leven zo ver bij je vandaan? Maar echt, is snap het, ik zou er bij Sam ook niet aan moeten denken. Maar goed, die is happy en hij staat bij me om de hoek, dus.....

Kom gewoon lekker kijken en kletsen en dan zie we wel weer verder, ok?

Ik ga mijn dochter zo ophalen, misschien tot later!!!

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:18

Superleuk Dani! Het is echt erg als je paardje ver weg staat... Ik krijg straks ook heimwee als ik in Nijmegen ga wonen voor mijn studie en mijn paardje nog steeds hier in Twente staat. Maar ik heb nu zo'n leuke plek, dan maar verder reizen!

teve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:20

Twiggy2008 schreef:
Teve, welkom en leuk zeg, je eerste eigen AV!!! Leuk ook dat je je in NH wilt verdiepen.

Wat gezelli al die welkomst berichtjes, ik voel me al helemaal thuis

Ben me overigens al ruim een jaar in NH aan het verdiepen, maar zonder eigen paardje werkt dat toch wat lastig

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:23

teve schreef:

Ben me overigens al ruim een jaar in NH aan het verdiepen, maar zonder eigen paardje werkt dat toch wat lastig

Hahaha, ja, zo ben ik ook begonnen, maar toen nog met verzorg Fries. Haha!
Niks mooiers dan gewoon lekker met je eigen paard NHen, hoor. Knipoog
Welke NH-richting spreekt je het meeste aan? (Want er zijn er zovelen....)

Ik ga snel, want ik sta geheid weer in de file. Boos!

teve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:27

Twiggy2008 schreef:
teve schreef:

Hahaha, ja, zo ben ik ook begonnen, maar toen nog met verzorg Fries. Haha!
Niks mooiers dan gewoon lekker met je eigen paard NHen, hoor. Knipoog
Welke NH-richting spreekt je het meeste aan? (Want er zijn er zovelen....)

Ik ga snel, want ik sta geheid weer in de file. Boos!

Ik heb niet echt een speciale voorkeur, heb wat dvd's van parelli, hempfling en roberts en Voest heb ik een paar keer live aan het werk gezien. Heb twee keer een workshop met grondwerk gevolgd (bij Markus Eschbach en bij GaWaNI ponyboy). Maar in je uppie in die longeerring vind ik het toch lastig als beginner, maar ja oefening baart kunst.

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:30

@Twiggy: Auto kan ik wel lenen, en ik ben sowieso van plan er weer één aan te schaffen (mijn vorige was écht op), dus dat moet geen probleem zijn! En nee, het was niet de bedoeling om Reina mijn hele leven zo ver weg te laten staan, hoor. Dat zou ik nooit kunnen, vind het helemaal niet gezellig dat ze aan de andere kant van het land staat Knipoog.

Vaxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:41

Hallo iedereen!
Tis misschien wel laat, maar ik zou het toch leuk vinden als ik me nog kon aanmelden voor dit topic Lachen
Ik zit helemaal nog niet lang op bokt, ken ook alle regels nog niet, dus sorry als ik iets verkeerd doe Schijnheilig

Mezelf even voorstellen:
Ik heet Liese, ben 18 jaartjes oud. Op m'n 12e ben ik begonnen met paardrijden op een traditionele manege. Toen ik 15 was, kreeg ik een eigen pony: Joke. Ik bleef wel wekelijks op de manege rijden. In april dit jaar ben ik moeten stoppen met lessen op de manege omdat ik geen tijd meer had door mijn studies. Veel spijt heb ik er echter nooit van gehad omdat ik me er de laatste maanden niet meer op m'n plek voelde, de manier waarop ze hun paarden behandelen! Verdrietig Ik kan het niet meer aanzien.
Maar dus, ik had al van verschillende kanten gehoord dat er een nieuwe ranch bij mij in de buurt was, maar had nooit echt gezocht. Nu kwam ik toevallig hun website tegen en ontdekte dat ze er aan Natural Horsemanship deden! Ik was helemaal gefascineerd, wat zij met hun paarden deden, geweldig gewoon! Hyper!
Deze zomer voor het eerst een theorieavond gaan volgen en in september kwam de eerste praktijkcursus. Die heb ik met mijn eigen pony gedaan. Normaal is Joke altijd heel hyperactief, kan niet stilstaan en lijkt nooit ontspannen te zijn. Maar in die les, na een halfuur stond er een heel andere pony voor mn neus! Rustig, ontspannen.. Ik kon mijn eigen ogen niet geloven!
Nu heb ik eindelijk mijn ouders kunnen overtuigen en sinds enkele weken mag ik om de 2 weken een les volgen! Haha! Ik ben nu nog op zoek naar een bitloos hoofdstel zodat Joke nooit meer ijzer in haar mond hoeft te krijgen ^^ Voorlopig redden we het nog met een gewoon halster Tong uitsteken

Ehm, dat was het een beetje geloof ik.
Als je nog vragen hebt, laat maar weten! Lachen

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:43

Airiin in Nijmegen zijn ook leuke stallen te vinden, ik heb mijn Sonja mee gehad toen ik daar op kamers ging.

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:46

@Liese: welkom!!

@Sonjim: ik weet het.. maar als ik een klein pukje heb dan wil ik die liever niet in een stal hebben staan. En hier wordt er doordeweeks echt super voor gezorgd, ik heb echt onwijs geluk gehad met mijn plekje Lachen Ik ga wel zeker kijken of er nog iets daar in de buurt is, maar dan moet het wel net zo super zijn Tong uitsteken

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:09

Ik heb daar op een stal gestaan, waar ze de hele dag buiten stonden, ook jonkies in een koppel met schuilstal en s'nachts naar binnen (de rijpaarden).

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:13

Waar was dat Sonjim? Dan kan ik een keer gaan kijken als ik daar woon (volgend jaar pas, maar toch)

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:14

Groesbeekseweg, echt dicht bij het centrum en de scholen ideaal.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:20

welkom liese!!

Ik heb mn paardjes dus ook ver weg staan... ook vrij ideaal en dat is hier in de omgeving nou eenmaal niet te vinden...

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:25

welkom Liese!
ook ik ben hier nog niet zo lang in het topic hoor!
mijn paardjes staan op zo'n 12km van mijn huis en dat vind ik ver genoeg..hihi

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:43

sonjim schreef:
Groesbeekseweg, echt dicht bij het centrum en de scholen ideaal.

Dat zou echt super zijn... viel de prijs nog een beetje mee of was het echt een 'grote stad' prijs?