Zo, aardig bijgelezen.
Jeetje Kim, wat ontzettend klote
! Ik PB je zo wel ff gezien ik net las dat je bep. punten liever zo bespreekt.
Verder niet veel beleefd. Toen ik naar Keet wou kwam het uiteraard met bakken uit de hemel, m'n moeder kon er maar niet over uit dat ik ging, maarja, regenjas aan, muziekje erbij en fietsen maar. 
Keet stond met der kont in de wind, ogen half dicht wat te suffen. Toen ik der riep keek ze erg verward, maar toen ik nog wat zei had ze me door en volgde er een luide hinnik en kwam ze naar het hek gesjokt. De koeienstal is deze zomer helemaal afgebroken, ligt een nieuwe vloer (komen de paardenstallen), verder niks. M'n kast staat ook in de hoek daar. Was rotweer en ik wou binnenstaan, kon der nergens vastzetten, maar Keet loopt regelmatig los op het erf en na wat gesnuif en onderzoek door de stal (leuke foto's van
) der geparkeert met hooi en der muesli en troep gegeven die ik dagelijks aan der geef.
Verder vol bewondering naar der vacht staan kijken, binnen ging de 'buitenste laag' omhoog staan en liep het water eraf, eronder was het lekker donsig. De damp kwam van der af en ze heeft echt in een paar dagen lijkt wel onwijs veel vacht gekregen
. Anyway, geweldig systeem. Met een onbeperkte kwak hooi erbij gaat van binnen ook het 'kacheltje' aan, dus tja.. sommige vrezen voor de weerberichten, ik niet.