[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

GeneralFlynn

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 23:54

Dazen hebben we gelukkig niet,maar muggen wel..
En vliegen.. Verdrietig

Ik ga een poging tot slapen doen..
Opoe is op visite,en het is warm,lekkere combi... Cool

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 07:11

Het regent hier!!
Vannacht heeft het ook al aardig geplenst, dus dat is echt lekker Lachen

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 07:15

Ik zie aan de tuintafel dat het ook hier geregend heeft,maar het is nu droog.
Wel lekker afgekoeld.
Ik heb alle ramen en deuren open staan.
(heb vanacht op de bank gelegen voor de schuifpui...daar was het enigszins fris)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 07:19

Hier is geen drup gevallen en hoezo afkoeling????? Verdrietig
Zometeen weer naar m'n werk, het was gisteren 29 graden in mn kantoor Cool

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 07:45

Dames...is het normaal dat als je aan het afvallen bent,dat je dan na een paar dagen blijft..steken?
Ik ging in het begin heel hard,en de kilo's vlogen eraf.(wel 3)
Maar nu blijf ik al 2 dagen helemaal op hetzelfde gewicht...en ik eet echt niks meer dan eerst...
Ik hou dat niet vol hoor,ik kan best lijnen,maar dan moet je wel resultaat zien,en niet hetzelfde blijven..(stomme lijn) Boos!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 07:59

Citaat:
Opoe is op visite,en het is warm,lekkere combi...

daarom val je niet af, je houdt dan onwijs veel vocht vast, ik kom dan zelfs wel 2 kilo aan!

het regent hier ook, het heeft gegoten zo rond 6 uur... snel naar de wei zo om de vlechten eruit te halen bij Morrie anders schurt ie z'n manen af...... bedrijfsuitje bij ons, ze gaan varen, lekker met regen en onweer *gnagna*

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 08:00

Ja, TL, het meeste wat jij verloren hebt is vocht... daarom gaat het in het begin zo hard.

Ik zou je aanraden om niet elke dag op de weegschaal te gaan staan, maar 1 keer per week.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 08:08

Dat dacht ik al...
(het ging ook te makkelijk...)
Maar ik heb hoop dat als opoe volgende week is vertrokken dat het dan weer beter gaat..
Ik voel me nu een opgeblazen kikker...
Dikke handen,weinig plassen..dikke pens..
(en eetzucht..) Haha!
Nog een paar dagen,en dan moet het weer gaan lukken.
Als ik het nog een hele week gewoon stug volhou,dan MOET ik toch tenminste 1 kilo zijn afgevallen? Koe

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 08:17

weinig kans TL, je moet wel eten, Moslaims moeten als ze ongsteld zijn zelfs stoppen met de ramadan..... en gewoon eten

ik ben na alle ellende van de afgelopen weken in een gat gedonderd en heb het gevoel dat ik dat gat moet dichteten, ik scheur constant van de honger en moet me erg inhouden om niet te gaan vreten (goh, hoe zou ik ooit zo vet geworden zijn)......

moet straks eerst es naar de auto kijken, er lag gisteravond een enorme plas onder/voor (hij staat een beetje scheef) nu zie ik het niet meer door de regen

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 08:38

Ik eet ook wel.
Joghurt met albran en tomaat en appel... Clown

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 08:44

Shyla25 schreef:
Hoezo is toch slim Ja
Ik heb heel erg last van mijn prikkelbaar darm syndroom en ben dus vaak misselijk en heb een opgezwollen buik, dus af en toe ff checken is wel zo handig Haha!(

Maar je mag er normaal gesproken vanuit gaan dat de pil werkt, anders lijkt het erop alsof je er al geen vertrouwen in hebt, snappie

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 08:47

het regent hier heel hard vanochtend. Lekker afkoelen, deuren open. Maar de warmte blijft altijd zo hangen in ons huis met plat dak..

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 09:09

opala schreef:
Maar je mag er normaal gesproken vanuit gaan dat de pil werkt, anders lijkt het erop alsof je er al geen vertrouwen in hebt, snappie

Nou ik vertrouw de pil wel maar omdat mijn darmen nogal opspelen en ik dan alles binnen no time aan de andere kant er weer uit laat lopen Knipoog moet ik er extra op letten (staat in de gebruiksomschrijving).

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 09:15

Shyla25 schreef:
Nou ik vertrouw de pil wel maar omdat mijn darmen nogal opspelen en ik dan alles binnen no time aan de andere kant er weer uit laat lopen Knipoog moet ik er extra op letten (staat in de gebruiksomschrijving).

Ja oké Knipoog ik vat 'm

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 09:17

Duidelijk idd Lachen

Ik ben trouwens erg blij met mijn mirena... niet meer de klachten die ik had met de pil en nog betrouwbaarder ook.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 09:22

ik slik alleen de pil nog om te voorkomen dat ik nog ergere overgangsverschijnselen krijg, bennog even ziek en beroerd als ik ongesteld moet worden als toen ik 15 was en zal blij zijn als ik van deze ellende af ben. Mijn moeder is 20 jaar ind e overgang geweest, dus dat is niet veelbelovend...... wat wel veelbelovend is, is dat zowel mijn moeder als haar zuster (mijn tante dus) broodmager uit de overgang gekomen zijn, terwijl ze daarvoor (net als ik) dik waren...... er is nog hoop dus

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 09:24

Tsja, mijn oma was ook broodmager toen ze doodging, maar dat zie ik dan toch weer niet als mijn voorbeeld Tong uitsteken

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 09:26

mijn moeder is nu 80 en m'n tante een paar jaar ouder, maar ze zijn al wel 20 jaar mager.... nog 12 jaar dus voor mij....

Zal ik nog gaan bieden op een Parelli hoofdstel op Ebay of zal ik het maar niet doen, het wordt toch niets met Parelli, Morrie en mij, dat is me nu wel erg duidelijk gemaakt.....

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 09:31

Hoe hoog staat de prijs? Als het niet te gek is, kun je het altijd nog weer verkopen als het niks wordt. Die hoofdstellen zijn ontzettend duur...

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 09:38

Pfff ben echt helemaal naar de haaien. Weer niet geslapen vannacht Ziek Ik kan al niet tegen heel laat naar bed. Zal blij zijn als de warmte weer een beetje weg is uit huis.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 09:44

Ik heb inderdaad ook beroerd geslapen... bah

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 09:46

Ik hoef al jaren geen pil meer te slikken, gelukkig, man is gesteriliseerd. Ben blij wanneer ik idd niet meer ongesteld word, niet dat het problematisch is, maar toch.

Hier is het een stuk koeler, heerlijk. Gisterenavond zette dit al in, maar of het nu vannacht al geregend heeft, geen idee.

Ik hou trouwens ook met die hitte veel vocht vast en heb gauw last van opgezette voeten, zijn niet opgezet, maar zo voelt het wel Clown

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 09:49

Wendy schreef:
Duidelijk idd Lachen

Ik ben trouwens erg blij met mijn mirena... niet meer de klachten die ik had met de pil en nog betrouwbaarder ook.

Wat is dat?
Ik heb namelijk erg veel last van bijwerkingen van de pil en ik kan je vertellen mijn vriend is al een maand niet zo blij met me Schijnheilig
Ook heb ik veel last van hoofdpijn en de maandelijkse stop sla ik 2 keer over omdat ik er zo beroerd van wordt.
Ik heb bv dan ook bekkeninstabiliteit Huilen

Ik ben ook pas om half 3 gaan slapen, deels door de warmte deels omdat ik DVD 4 af wou kijken Bloos

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 09:53

Een hormoonspiraaltje. Ik heb hem sinds september en ben er dus erg blij mee. De hoeveelheid hormonen is nihil in vergelijking met die van de pil en worden gedurende de hele dag langzaam afgegeven.

Eigenlijk wilde ik van de hormonen af, maar een koperspiraal durfde ik niet aan omdat je ongesteldheid daar heftiger van kan worden.

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 10:36

Wendy schreef:
Een hormoonspiraaltje. Ik heb hem sinds september en ben er dus erg blij mee. De hoeveelheid hormonen is nihil in vergelijking met die van de pil en worden gedurende de hele dag langzaam afgegeven.

Eigenlijk wilde ik van de hormonen af, maar een koperspiraal durfde ik niet aan omdat je ongesteldheid daar heftiger van kan worden.

Ik vindt dat maar een eng idee. zo´n ding erin en altijd maar een touwtje eruit
En het schijn mega pijn te doen bij het erin doen Misselijk