Morrie schreef:voor sommige mensen niet
Voor mij bv
ik moet er niet aan denken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Morrie schreef:voor sommige mensen niet
ik moet er niet aan denken
evita_ schreef:nee ik moet er niet aan denken! Zal weer wat voorzichtiger zijn trouwens...
ik ben niet geschikt voor kinderen, veel te gemeen. Ik vind het geweldig om ze bang te maken of aan het huilen te krijgen. Of ze te vertellen dat sinterklaas niet bestaat en dat papa en mama ze geen kadotjes geven dit jaar omdat ze stout zijn geweest
Hier nog zo'n kindervriend......!

evita_ schreef:nee ik moet er niet aan denken! Zal weer wat voorzichtiger zijn trouwens...
ik ben niet geschikt voor kinderen, veel te gemeen. Ik vind het geweldig om ze bang te maken of aan het huilen te krijgen. Of ze te vertellen dat sinterklaas niet bestaat en dat papa en mama ze geen kadotjes geven dit jaar omdat ze stout zijn geweest
evita_ schreef:ik ben niet geschikt voor kinderen, veel te gemeen. Ik vind het geweldig om ze bang te maken of aan het huilen te krijgen. Of ze te vertellen dat sinterklaas niet bestaat en dat papa en mama ze geen kadotjes geven dit jaar omdat ze stout zijn geweest
Ik heb ook een hekel aan kinderen. Heb me ook maar gauw laten steriliseren. Wilde het risico niet nemen, met een pil die mischien niet werkt of een lek in je condoom.
De volgende dag durfde ze niet meer alleen buiten te spelen en nam ze steeds haar moeder mee. Ik heb geen last meer van dr gehad.
Lenneke_ schreef:Heb jij kinderen, opala?
opala schreef:Lenneke_ schreef:Heb jij kinderen, opala?
Ja drie stuks maar liefst resp. 15, 17 en 19 jaar, meid-jongen-meid.

Juist leuk, verschillende leeftijden