- dragen felgekleurde hoofdbedekking die alleen ogen vrijlaat - uiten zich ongenuanceerd over het gebruik van ijzers op bokt en daarbuiten - touwhalstertje in auto ipv hoofdstelletje - I used to be normal but now I'm natural sticker achterop
touwhalstertje + als je goed kijkt rood-wit-blauwe-rozet, dat is helemaal erg...... ennu die normal/natural sticker heb ik ook achterop en zo'n muts als Ara op heeft heb ik in het rood
goh ik leef weer min of meer, wat voelde ik me beroerd zeg voedselvergiftiging. Kees heeft het ook opgelopen hij was ook goed ziek! Ik ga dat restaurant een poot uitdraaien! Heb net de Keuringsdienst gebeld
ach dat went wel, ik werd een poosje terug gewoon op stal bedreigd, ik deed m'n paard tekort met die onzin en degene die me bedreigde, zei dat zij er wel gewoon een normaal boomzadel op zou leggen, een bit in , slof erop, sporen en zweep en lekker naar de hei met dat paard, dat heeft ie nodig, niet dat stomme geaai met die oranje stok in de bak....
Nog even en het is weer zomertijd. Zal wel even wennen worden dat uurtje vroeger opstaan, maar ....... het betekent wel dat het een uur langer licht blijft. Dat betekent weer de ruiterpaden kunnen nemen. De lente begint te kriebelen