Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lenneke_ schreef:Ik heb gisteren op dat zadel gereden, ik vond hem heerlijk zitten, maar ik hoor ook alweer verhalen dat iemand toch problemen kreeg op de langere afstanden
Arabesk schreef:wat doen jullie met dit weer met je paard?
marina schreef:Misschien iets voor Jovarna: Het zadel ligt er goed op Giel, ik zit er lekker in, maar iets klopt niet. ALs ik eerst even een paar rondjes longeer is er niets aan de hand, maar als ik dat niet doe, dan wil hij (als ik er naast sta) weleens naar zijn buik trappen of in 1 keer een meter de lucht in springen, zou dit de singel kunnen zijn? (is het enige dat ik kan verzinnen)
evita_ schreef:Als het goed is komt ons nieuwe paard morgen. We stonden net in de stromende regen in de blubber een stukje af te zetten waar ze kan wennen. Ik wil haar eerst even in een stuk hebben waar ze wel de andere paarden kan zien, maar er niet bij kan. Daarna weet ik het nog niet. Zal ik haar ineens bij de kudde zetten, of juist 1 voor 1 bij haar laten. En wie dan eerst, de dominante merrie, de sociale merrie, de jaarlingen. Ik wil niet dat ze kunnen neuzen met een lint ertussen want geheid dat er dan een been doorgaat..