Ik kan ze wel maken maar plaatsen..

Wendy schreef:Ik zou het gewoon eens met hem overleggen, als het goed is gaan die standveranderingen ook gewoon in overleg met de eigenaar van het paard.
Alles doe ik in overleg hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wendy schreef:Ik zou het gewoon eens met hem overleggen, als het goed is gaan die standveranderingen ook gewoon in overleg met de eigenaar van het paard.
angela88 schreef:het slechte nieuws: Wit heeft geen hoefzweer. Het zit waarschijnlijk in het spronggewricht...hij was duidelijk slechter na een hoge buigproef... morgen worden er foto's gemaakt.... afwachten dus... ik laat het nog wel weten....
opala schreef:[
Wacht maar eerst de foto's af, hopelijk valt er niets op te zien.
[/quote]
Gerrie schreef:Na lang aarzelen heb ik nu na het lezen van oa. een paardenleven lang en gezond en het boek van natuurlijk bekappen besloten om mijn merrie voortaan ijzerloos door het leven te laten gaan!
Ze heeft al zo lang ik haar heb een zgn graasvoetje en wil kijken of die nog bij wil trekken.
Volgende week komt Marco bij de buren ga ik even mijn bekering opbiechten
Gerrie schreef:Volgende week komt Marco bij de buren ga ik even mijn bekering opbiechten
jackie schreef:bij het woord "graasvoetje" krijg ik ter plekke een rolberoerte. dit is namelijk alleen een gevolg van jarenlang verkeerd bekappen.
Cookies schreef:
Mooi paard Jackie alleen die hoeven hebben nog wat aandacht nodig
Jovarna schreef:Zojuist heb ik een leuk nieuwtje geplaatst:
viewtopic.php?f=99&t=535398&p=13838749#13838749
(laatste bericht onderin)