Ik kan ze wel maken maar plaatsen..

Wendy schreef:Ik zou het gewoon eens met hem overleggen, als het goed is gaan die standveranderingen ook gewoon in overleg met de eigenaar van het paard.
Alles doe ik in overleg hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wendy schreef:Ik zou het gewoon eens met hem overleggen, als het goed is gaan die standveranderingen ook gewoon in overleg met de eigenaar van het paard.
angela88 schreef:het slechte nieuws: Wit heeft geen hoefzweer. Het zit waarschijnlijk in het spronggewricht...hij was duidelijk slechter na een hoge buigproef... morgen worden er foto's gemaakt.... afwachten dus... ik laat het nog wel weten....
opala schreef:[
Wacht maar eerst de foto's af, hopelijk valt er niets op te zien.
[/quote]

Gerrie schreef:Na lang aarzelen heb ik nu na het lezen van oa. een paardenleven lang en gezond en het boek van natuurlijk bekappen besloten om mijn merrie voortaan ijzerloos door het leven te laten gaan!
Ze heeft al zo lang ik haar heb een zgn graasvoetje en wil kijken of die nog bij wil trekken.
Volgende week komt Marco bij de buren ga ik even mijn bekering opbiechten

. Je hebt met die griep in je lijf toch die hoeven onder handen genomen zo te zien
. Aan de onderkant zie je de lengte van de hoeven niet af, zien er goed uit, wel lijkt ie na bekapping een iets verbrede witte lijn aan de toonkant te hebben. Ben eigenlijk benieuwd of ie wel wat mankeert aan spieren of rug wanneer jij 'm onder het zadel neemt of word ik nu te voorbarig
. Maar geef 'm maar eerst de tijd om lekker bij te komen, net als de andere paarden en, last but not least, jij. 
.Gerrie schreef:Volgende week komt Marco bij de buren ga ik even mijn bekering opbiechten

jackie schreef:bij het woord "graasvoetje" krijg ik ter plekke een rolberoerte. dit is namelijk alleen een gevolg van jarenlang verkeerd bekappen.

Cookies schreef:
Mooi paard Jackie alleen die hoeven hebben nog wat aandacht nodig
, wat kun je dan verwachten ruim 9 jaar nadien....Jovarna schreef:Zojuist heb ik een leuk nieuwtje geplaatst:
viewtopic.php?f=99&t=535398&p=13838749#13838749
(laatste bericht onderin)
Dat vast niet, maar het is iig een begin! 'We' hebben nu een náam, en nog wel van iemand die toch erg bewonderd wordt om zijn rijkunst, visie en feeling e.d..
. Ben ik iig wel. Alle kleine beetjes helpen en zaadjes planten heeft hoe dan ook effect!