Ik heb wel meer dingen normaal.. bit, deken bij Wit en (een beetje) krachtvoer. De rest is wel allemaal Natural. Ik denk dat ik maar weer normal ga worden... wacht even... bel meteen de smid ff of ie tijd heeft..., kan ik daarna na de winkel rijden voor bandages, ga Wit meteen 5 kilo krachtvoer extra geven, en moet even gaan bellen of iemand nog een stal heeft waar de paarden 24/7 op stal mogen...
Veel te veel mensen denken in hokjes. Ik ben ook niet normaal, en ik ben ook niet natural. Dat topic gaat weer nergens over en is alleen maar weer om de discussie te voeren.
Ik vind mezelf wel veeeel meer natural als normal.. maar goed, ik vind natural ook heel erg zitten in hoe je je keuzes maakt, en hoe je met je paard omgaat.
En even proberen als de je nummerherkenning niet aan staat....misschien durft ie je het goede nieuws niet te vertellen.. en denkt ie.. als ik nou niet opneem, hoef ik ook mijn paard niet te verkopen...
Dat idee heb ik dus ook angela, hij neemt áltijd zijn telefoon op namelijk, tenzij hij iemand ontloopt. 'ns kijken of ik een mobiel kan vinden, bij de huistelefoon kan de nummerweergave niet uit..
m'n auto is naar de dokter geweest, lampjes zijn uitgelezen....... goede nieuws is dat er maar 1 gloeibougie stuk is, dat is dus 100 euro..... hij kan 20 okt. vervangen worden, is nogal een gedoe blijkbaar. Het mag absoluut niet gaan vriezen tot die tijd, want hij kan niet voorgloeien nu en dan start ie niet en hij loopt op 3 cilinders. Ben ik ff blij dat ik geen 6 cilinder heb zeg..... *pfiewww*
er komt me een bak regen aan, ik ga gauw naar Morrie!