Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cookies schreef:Nou bij ons mag dat niet. Ik ben een keer door mijn benen gezakt en kon niet meer lopen (hernia) Bob heeft me in de auto gedragen en is toen naar de EHBO gegaan. Daar heeft hij een rolstoel gepakt en heeft me daar in getilt. Ik moest op mijn handen blijven steunen want zitten kon ik ook niet. De juffrouw van de EHBO wilde me eerst terugsturen naar de huisarts. Maar heeft toen haar hand over haar stenen hart gestreken en een arts voor me gezocht.
Citaat:ik denk dat ik hem Barbie ga noemen
jackie schreef:@pmarena: ik was niet op zoek naar een reddingsgeval maar hij keek me aan met de ogen van Briolette. toen kon ik niet anders......
smurf schreef:hier wel hoor: er viel vanmiddag iemand van een paard bij ons, die is door stratenmakers zo linea recta naar het ziekenhuis gebracht, ze had ondanks een helm en bodyprotector toch nog e.e.a. gebroken
Citaat:Blijft toch een deel van je eigen paardje dan dat je aan staat te staren , net alsof je die van jezelf in de steek laat....
en zo krijgen ze het weer mooi voor elkaar
Citaat:bij jullie is ook altijd wel wat of zie ik dat verkeerd
pmarena schreef:Waarom niet gewoon z'n eigen naam houden dan ?
Wat zouden jullie trouwens doen als je een paard hebt gekocht dat altijd op ijzers heeft gestaan zover je weet , je haalt 'm van de ijzers af en zelfs na een paar jaar onder gewoon goede omstandigheden (hoef-technisch-gezien) heeft het dier elke keer last van hoefzweertjes ?
Heb deze situatie niet aan de hand hoor , maar vraag het me af.