[HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel IIΙ

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Morrie

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel IIΙ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 12:37

Citaat:
Ik ben misselijk

misselijk 's morgens Arno..... je bent toch niet *uh* plaatsvervanged zwanger??? Clown

@Ara ik ga niet voor 1 dec. verhuizen, vrees ik (dan moet ik wegwezen daar) want de overdracht van het landjes is woensdag en we gaan er vanaf vrijdag aan het werk...... en er moet héél erg veel gebeuren voor er een paard op kan daar...... stroom is aangevraagd, kan maanden duren voor het er is..... dus draadje naar de buurman voorlopig en ook daar zie ik weer ijzers..... en onbekapte hoeven. Er staat er 1 blootsvoets die wel trad. bekapt wordt.

Morrie maaide met ijzers stukken minder, ik weet dat ze bij Wanda ook maaien, bij Aart maaien ze ook, ze maaien bijna allemaal..... Rubin niet, maar die maait weer achter en is ook geen Noriker natuurlijk Clown (zuidduits koudbloed)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 12:44

Wat betekend eigenlijk rad lopen?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 12:47

niet kreupel lopen.....simpel gezegd maar niet helemaal.
Morrie loopt nooit rad, maar ook niet kreupel.... duidelijk hè....

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 12:48

Dus rad is goed?
Of is dat ertussenin..

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 12:50

Dat ie zuiver loopt TL.

@Gouda: begin volgend jaar gaat Bob weg. Voor hoelang en waarnaar toe is nog niet bekend. We zien het wel weer. Ik las net op teletext dat ze gaan overwegen om prostituees mee te sturen naar het missiegebied voor onze jongens. Zodat ze de vrouwelijke collega's met rust laten. Nagelbijten / Gniffelen Rolleyes En andersom dan?? Haha!

@arno tegen misselijkheid helpt gember goed.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 12:53

*haha* geweldig cookies.... dat is Nederland ten voeten uit.....

Met Morries beenstandafwijking kan ie nooit rad lopen, alleen paarden zonder afwijkingen lopen rad. voor de DB zou het zonder meer een reden zijn om hem af te voeren, een opvreter, kan je niets mee..... zal nooit iets presteren

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 12:54

Hij kan misschien in zijn ogen niks presteren,maar voor jou is ie heel belangrijk.
Dus hij is er niet voor niks. Knipoog

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 12:56

tja, maar dat zijn niet de normen van de DB...... en van de meeste normals.....

ik ren nog ff naar de supermarkt... krijg zo bezoek las ik Clown

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 13:09

morrie=grasmaaier Haha!

Ik ben net meegeweest naar een dressuurwedstrijd. Degene met een heet paard, die ze zo hard mogelijk in hun mond zagen en spoor prikken krijgen hoge punten. En degene die eerlijk rijden, met wintervacht en zonder ijzers en die een hele nette proef neerzetten krijgen belachelijk lage punten.

Nou Alike, je hebt knap gereden hoor, wat een oelewappers daar!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 13:11

Ik ga nu echt weg..
Tot zo Morrie.. Pling

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 13:14

Ja dat is vaak zo Evita. Dat is het verschil tussen een nette proef en een spetterende proef. Het is maar net wat de jury wil zien.

@morrie, wat kan jou het schelen wat de DB ervan vind. Dan kunnen ze bij ons de halve stal wel in beslag nemen. Wat zeg ik de hele stal. Het enig wat ze bij ons presteren is een enorme mesthoop. Haha!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 13:25

spannend Cookies dat Bob weer uitgezonden wordt.
Die prostituees..hmm..zakelijk gezien wel goed voor die dames denk ik Knipoog En lekker rustig voor alle vrouwelijke militairen daar Knipoog

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 13:30

Ja ik weet het niet. Ik ben zelf op uitzending geweest en de dames doen niet veel onder voor de mannen hoor. Knipoog Er wordt wat afgewipt op zo'n kamp. In Sarajevo sliepen de vrouwen in een apart gebouw, maar je wilt niet weten wat daar 's avond allemaal naar binnen sloop. (ja Bob ook) Haha! Er waren zelfs van die sukkels bij die de laarzen voor de deur zetten. Maatja 38 en daarnaast maat 46. Rolleyes

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 13:30

Citaat:
@morrie, wat kan jou het schelen wat de DB ervan vind.

in zoverre dat ik nu weet hoe snel je je paard kwijt bent èn ik weet dat ik om een papiertje van de officier van justitie moet vragen voor ze hem mee kunnen nemen......

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 13:47

Kijk dat is info waar je wat mee kan. Als ze ooit bij ons komen om mijn arme zielig magere (cushing) pony in beslag te nemen, dan breek ik de hele tent af. De DB zal jouw paard niet gauw in beslag nemen want hij is dik, dus is ie gezond. Koe

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 13:51

maar hij heeft kromme voorbenen, scheve hoeven, geen orthopedisch beslag, is te dik, heeft geen dekens op, staat 24/7 in de blubber buiten, geen schuilstal.... ze gaan binnenkort naar de wei waar de DB vorig jaar net 5 minuten te laat was.... ik werd getipt door iemand dat ze eraan kwamen en toen hebben ze snel de paarden er weggehaald.... bij het hek was het 1 grote blubzooi, maar achterin was het droog

TL is gearriveerd!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 14:18

Arno, plaats je ff een verslagje als Jackie uitgemept is ? Knipoog
ahummm....ik heb de knoop doorgehakt....Kinke gaat 3 of 4 maanden uit logeren bij de instructrice. Zij gaat Kinke eerst met oefeningen aan de hand soepel maken en de basis van het rijden leren. Tevens valt er qua dominant gedrag nog het een en ander te verbeteren Lachen Ik ga dan uiteindelijk bij haar weer beginnen met lessen en als Kinke weer op d'r oude plek staat gaan we daar gewoon weer door met de lessen.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 14:46

Arabesk schreef:
@ Angela. Ik heb een boek binnengekregen over hoefbeslag in het Duits. Er staat een stuk in over die processen tegen Strasser alleen is mijn Duits niet goed genoeg om het te begrijpen. Als ik het inscan kan jij het dan even vertalen? Jij bent vast wel goed in Duits Pling .

Ik moet je teleurstellen... ik ben zo dyslextisch als het maar zijn kan. Spreken gaat ondertussen wel, lezen en vertalen voor geen meter... Bloos

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 16:38

Ara, hoelang is dat stuk? ik wil het wel versuchen, aber ich gebe kein Garantie Lachen

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 16:56

Ik wil ook wel meekijken Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 17:05

Zo, ook weer bijgelezen.

Tegenwoordig als ik crocs zie denk ik meteen aan TL en Morrie Clown

Op de boerderij was het vandaag vréselijk. Boer was ontzagelijk chagrijnig en droeg mij en twee stalgenootjes van alles op, liep maar te commanderen, bleren, vloeken en tieren. Zijn op gegeven moment toen ie achter liep als een gek naar huis gefietst Doei, doei
Voordeel was wel dat Keet verschrikkelijk lief was vandaag, ze luisterde echt geweldig en deed niks dwars. Liep braaf mee toen ze stond te grazen en mee moest, bleef op commando 'blijf' staan midden op het poetsplekgedeelte toen ik iemand moest helpen, liep - omdat ik de knettergeke Fries die niet normaal aan de hand kan lopen - met mijn stalgenootje van 10 met een kleine 1.43 ontzettend braaf mee, ik zat in gedachten te hopen en deken alsjebliieeffft loop braaf mee en wie weet hoorde ze het Schijnheilig ; Ze had der hele hoofd laag hangen zodat ze niet zo angstaanjagend voor dat meisje was en sjokte braaf op haar tempo mee. Heel lief gezicht Haha!

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 17:26

Paarden weten zich wel te gedragen hoor Miirthe Knipoog
Ik heb op een gehandicaptenmanege gewerkt en daar waren de paarden ook altijd zo braaf. En zodra we er zelf opstapten voor een ritje gingen ze toch bokken, op hol en gek doen! Haha!

Wat voor paard heb je eigenlijk Kinke, kan me geen foto's herinneren?

Ik ben ook goed in Duits mocht je nog hulp nodig hebben Ara. Mijn vader heeft er gewoond en is er nu ook, zou hem voor moeilijke woorden ook zo even kunnen bellen. En anders, Altavista Babelfish. Gebruikte ik voor al mijn presentaties in het frans, en duits kan die ook! Zelfs chinees Haha!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 17:28

TL ging de deur uit en een kwartiertje later ging de bel: Shyla25 kwam een kopje thee drinken ...... ze was op m'n auto af gegaan en had aan een buurman gevraagd op welk nummer ik woon Clown

Net weer even lamatraining gedaan, nu was het echt leuk: de lama ging bokken en steigeren en lopen uitdagen..... Morrie stond te kijken met een blijk van: maak jij je ff druk zeg *pffff* , zuchtte diep en liep bijna hoofdschuddend verder.....
Morgen onder het zadel, dat is een heel ander verhaal, dan reageertie veel heftiger op dingen dan aan de hand

Ik was net op tijd klaar: zat in de polder in de auto te bellen, begon het te stortregenen Clown

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 17:32

Ik weet het nu zeker Boos! netam krijgt lang haar... ik heb net een poging gedaan tot manen knippen met als resultaat pijn in mijn armen en handen en een raar kapsel Scheve mond

Leuk dat het zo goed ging met morrie langs de lama Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 17:45

@ Evita: Ja precies.. Ze weten het gewoon he Knipoog .

Was nog op de manege, paarden staan daar al weer weken op stal, zo jammer is dat.