Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
evitatinkle schreef:zie mijn onderschrift
Citaat:schij uit met quoten en ga wat doen met je paard
jackie schreef:nee, donderdag ben ik er niet. volgende week donderdag wel, tot een uur of vier. ik ga namelijk donderdag weer een weekje weg voor mijn werk. paard is van harte welkom. mag los in de bak lopen en krijgt ook wat te eten en drinken.
het is idd de eerste stal links met groene trailer in de bak. mijn auto (grijs) staat aan de weg.
evitatinkle schreef:zijn vanavond even met zn tweeen op de paardjes een rondje wezen stappen. De boerderij heeft een soort oprijlaan van twee kanten en de kortste kant van die driehoek is een fietspad.
Reflecterende spullen aan, halstertje met touw en erop. Heerlijk zo rijden. Paarden ook blij, komt er ineens een politieauto naast ons rijden. Dus ik denk, wat hebben die aan te merken? Geen zadel, hoofdstel, etc..??
Stapt een agent de auto uit en gaat mijn paard lopen bekijken. Ze waren nogal fris dus hij blijft op enige afstand want het waren net stuiterballen
Blijkt dat ze zochten naar een loslopende schimmel met een zadel op daar in de buurt. Dat arme beest zwierf daar rond, of wij hem ook gezien hadden.
Nee, en anders hadden de paarden hem ook wel opgemerkt. Het was donker en er loopt een donkere weg waar ze keihard rijden dus ik hoop dat ze hem gevonden hebben...