Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smurf schreef:wie weet nog een leuk muziekje voor Tommy.....???
Wat er nu onder zit komt van de verkoopsite af... en ik ben niet zo into hedendaagse muziek.... ik zet er zo lang ff een tiroler deun bij
Cookies schreef:Kijk............... als ik me maar effe kwaad maak he!! *trots*
smurf schreef:wie weet nog een leuk muziekje voor Tommy.....???
Wat er nu onder zit komt van de verkoopsite af... en ik ben niet zo into hedendaagse muziek.... ik zet er zo lang ff een tiroler deun bij
smurf schreef:aangezien 99% van de bezoekers van de sites IE hebben, ga ik er lekker niks aan doen![]()
ben Tommy nog ff aan het promoten bij het stamboek, die gaan morgen echt over de zeik *evil grin*
Citaat:Nog uit jouw tijd: 'Tommy' van The Who
smurf schreef:gaaf AM, mag ik die er ook opzetten???
Die ik in nov. gemaakt heb ziet er een beetje debiel uit....Citaat:Nog uit jouw tijd: 'Tommy' van The Who
mijn vader verbood me naar pop-herrie te luisteren, ik heb tot m'n 18e uitsluitend klassieke muziek gehoord en moeten spelen op mijn cello
smurf schreef:mijn vader verbood me naar pop-herrie te luisteren, ik heb tot m'n 18e uitsluitend klassieke muziek gehoord en moeten spelen op mijn cello
nienke07 schreef:
nienke07 schreef:Jaaaah ...
Karel Kraayenhof...die is óók super...maar als ik ooit nog eens ga trouwen () wil ik de dames van pavadita op mijn bruiloft...
(Ik denk dat ik binnenkort maar eens een 'zomaar'feestje ga geven...anders vrees ik dat ik de dames nooit uit kan nodigen voor een concert!)
nienke07 schreef:Hier Carel !!!
smurf schreef:die was ik tijden geleden al tegengekomen, zit ook al in zo'n uithoek....
smurf schreef:ff luisteren, ik had gewoon het bovenste muziekje uit de lijst gepakt![]()
Tommy zal zich wel kunnen vinden in dit muziekje, hij heeft z'n Oostenrijkse halster nog om!
@AM als je nog eens die kant op gaat en je zegt dat je Tommy zo leuk vindt, mag je er vast wel ff op rijden weten ze meteen of ie zadelmak is
Cookies schreef:Gaaf muziekje, past echt bij zo'n stoere hengst![]()
Ik hoorde net dat m'n vader van het weekend op zijn paard gezeten heeft. Het mag in de krant!! Da's volges mij al de tweede keer dit jaar.![]()
AM ik vind jou avator ook erg leuk. Wat zijn ze leuk he die Haflingers!!