Wat betreft het voorover "vallen": ik had hetzelfde issue met de Freemax in het begin. Nu is Rock ook niet echt opwaarts gebouwd en duikt makkelijk wat te diep, en ik ging "mee". Ook herken ik dat je tenen dan naar voor duiken. Bij mij werd het stukken beter met een andere pad met dikkere inlagen. Sindsdien is mijn balans in het zadel ook beter, ook wanneer hij zelf te diep duikt kan ik rechtop blijven.
maar daar zijn de inlages niet van aan te passen etc, en ik wil liever kunnen toevoegen of veranderen eigenlijk. 
hij liep lekker naast me. 100m gelopen, toen omgedraaid en terug en whop: Harvey als slow coach achter me aan 

Let vooral op de zee op de achtergrond

Had een bijzonder flow van zekerheid vanmorgen haha. Wel eerst wat rondjes gestapt en in stap erover etc, maar daarna lekker in draf. We zijn er zeker meer dan 5x over heen gegaan. 

Ik had weer de drang om te rijden en Harvey voelde goed dus zonder grondwerk zadeltje erop, wat rondgestapt, opgestapt, wat meer rondgestapt en toen de wei in! Mijn dochter had haar denkbeeldige paard bij zich en die draafde dus naast ons mee