Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sonjim schreef:Essie volhouden meissie, en Frances ook natuurlijk. (als ze spierbevangen is zou ik goed naar de hoeveelheid vitamine e en magnesium in je voer kijken), beiden mogen wat hoger bij deze paarden.
maar mijn paard lijkt zich er echt niet druk om te maken.....ze gaat lekker liggen als ze daar zin in heeft en knabbelt rustig aan haar ruwvoer. Dus ik moet me er ook maar bij neerleggen, ze mag nu echt absoluut niet lopen en staat heel unnatural nu onder een hele dikke deken.
en ze voelde helemaal koud. Dus dikke deken weer op en een uurtje later was de temperatuur weer goed......dus helaas voor Es deze winter toch onder dek
Vind het voor haar helemaal niet fijn, maar het blijkt wel te werken.....
! Heb een heerlijke vakantie in Zeeland gehad met mijn gezin, Sam doet het geweldig momenteel, ben echt zo trots op hem
. En ik heb vanmorgen te horen gekregen dat ik zijn kudde uit mag breiden met 3 nieuwe paarden. Ik mag nieuwe mensen zoeken, die hun paard ook 24/7 buiten willen houden in Sam's kudde. Want die werd echt te klein en daarbij wil ik volgende zomer ook een grotere groep hebben staan, omdat er anders veel te veel gras staat en Sam wordt dan moddervet (insuline resistentie).
en ik ga zo een beetje bijlezen, denk ik.
Twiggy2008 schreef:En ik heb vanmorgen te horen gekregen dat ik zijn kudde uit mag breiden met 3 nieuwe paarden.
!!!! Ik heb je gepb't
.
Wel fijn nieuws over Twan!
blegh).

!
. Haha, goede omschrijving al zeg ik het zelf!
!
Ik woon in het schone twenteland.
voor jou van mij.
Woon zelf elk weekend in drenthe en door de week in utrecht... zie half nederland elke week dus haha (en regelmatig naar zuslief in friesland)
maar alles in mij schreeuwt nog dat dit nu nog niet het moment is om afscheid te nemen. Dus we zullen zien hoe het straks met haar gaat.
Maar zo kan ik ze op dit moment alles geven wat ze nodig hebben, financieel gezien! Stalling hier is niet te betalen voor een student... Die knuffelmomentjes e.d. mis ik door de week dan ook vreselijk erg... maarja nog paar jaartjes volhouden!
Airiin schreef:Welkom teve!
Ik ga eens even het plastic uit mijn lijf laten trekken door een prikkende dokter (lees: afspraak bij de poli om de hechtingen er uit te laten halen). Straks ben ik weer helemaal natural!
cindybijl schreef:Welkom Teve!
Ben heel benieuwd naar je paardje, wat is de afstaming?
Airiin schreef:Hechtingloze Irene meldt zich. Die stomme dokter ook altijd, sadisten zijn het! Ze prikken je gewoon net zo lang dat het wel zeer MOET doen![]()
@Teve: ik ben ook heel benieuwd naar je paardje! AV's hebben zo'n coole uitstraling vind ik