Arabesk schreef:Morrie ik las dat dat programma 'de gouden kooi' van Talpa in Eemnes in een villa wordt opgenomen
ja klopt het is formeel Eemnes maar helemaal aan de andere kant, achter de Witte Bergen (restaurant aan de A1)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabesk schreef:Morrie ik las dat dat programma 'de gouden kooi' van Talpa in Eemnes in een villa wordt opgenomen
_angela_ schreef:Wit heeft kleine rondje kale wondjes.. een onder het zadel en 1 net achter zijn oren op zijn hals. Iemand een idee wat het kan zijn??
Citaat:Iemand Arno nog ergens gezien? Of is die uitgeput ter aarde gestort na een vermoeienden stagedag en veel te lange reistijd en veel te vroeg opstaan om poep te scheppen
Citaat:Morrie.. Voor zover ik weet kan er niemand bij.. andere paarden zijn al in koppeltjes (2 en 3) en gaan voor de nacht naar binnen.. .nieuwe paarden komen er niet meer heb ik begrepen...
Jovarna schreef:Morrie, lijkt een 8-jarige shet hengst je wat?Wordt hier gratis aangeboden.
evita_ schreef:Jovarna schreef:Morrie, lijkt een 8-jarige shet hengst je wat?Wordt hier gratis aangeboden.
Geef maar hier, ik verzamel gratis paarden!
nienke07 schreef:Bruut blijft prima staan op zijn landje...dat is het probleem niet... het is alleen voor mij gevoelsmatig niet zo leuk, omdat ik wéét dat een paard een kuddedier is!!