Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smurf schreef:ik zie er zo al 3 anderen die ik liever nooit IRL tegen zou komen.....
ik heb in dat topic al zeker 5 x een ractie getypt en weer weggehaald, ik ga er niet posten, heb ik me voorgenomen...... het is te kansloos
Arabesk schreef:Dr. Strasser is onderzoek gaan doen naar de oorzaken van sterfte bij paarden toen ze erachter kwam dat 80% van de paarden moest worden afgemaakt door been/hoefproblemen.
De uitkomsten van haar onderzoek kun je lezen in
'een paardenleven lang gezond'
Engelse versie 'a lifetime soundness'
en 'shoeing, a necessary evil?'
Cookies schreef:Hai Gouda hoe is het met je paard. Ik heb je topic gevolgd maar heb niet de uitslag en zo gelezen.
Anouar15 schreef:Ben ik weer met een vraag
Anouar heeft van die samengeknepen voorhoeven (heb ik hier al eerder verteld)
Nu zat ik foto's te kijken van Anouar van vroeger. En op de foto's van waar hij jaarling is hebben de voorhoeven precies dezelfde vorm als dat ze nu hebben, dus ook zo smal (de achterkant is smaller dan de voorkant)
Zouden dit dan ooit nog mooie brede hoeven kunnen worden?
Wendy schreef:Feestje! Ik heb iemand gevonden met wie ik de wei ga delen!
Het hele wei met schuilstal plan gaat dus door!
Antheman schreef:Rust in je kop nu.
Wendy schreef:Antheman schreef:Rust in je kop nu.
Dan ken je me heel slecht... rust in de kop heb ik zelden...![]()
Antheman schreef:
In ieder geval 1 zorg minder
Arabesk schreef:opala schreef:En ..... het paard van Ara kan het ook nog in de bol krijgen. Een altijd rustig paard bestaat niet![]()
![]()
![]()
ja vorige zomer ben ik er nog een keer keihard afgeflikkerd
maar toen bleek de boer hem elke dag een halve emmer race muesli te hebben gevoerd en dat wist ik niet...
Arabesk schreef:hoe zit t met verharen van jullie paarden?
arabje begint al een beetje maar nog niet overtuigend. en hij heeft een paar kale plekken