Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opala schreef:Ara: Sinds wanneer hebben wij iets van een ballotagecommissie
Arabesk schreef:iemand geschreven berichten bekijken doe ik wel vaker hoor
Arabesk schreef:overigens ik het 'sinaasappelsapje' even nagetrokken...
ze zegt weinig positieve dingen in verschillende natural topics....
Wendy schreef:Mijn stalgenootje gaat haar paardje verkopen (zie onderschrift) super jammer, ik hoop dat hij een leuk baasje vindt!
Vanmiddag ga ik ook met een belangstellende bij de wei kijken, zou mooi zijn, ze heeft 2 c-ponies, mooi gezelschap voor Walter
gouda schreef:Wou dat ik in de buurt bij jou woonde dan was ik zeker weten ook komen kijken. Ben vorige maand met Kay verhuisd van de stal waar ze overdags in de paddock kon. Nu staat ze nog maar een paar uurtjes maar krijgt wel beter te eten.
Jus_dOrange schreef:Arabesk schreef:overigens ik het 'sinaasappelsapje' even nagetrokken...
ze zegt weinig positieve dingen in verschillende natural topics....
Blijkbaar moet ik tóch nog wat rechtzetten.
Ik ben absoluut niet anti-NH, ik pluk heel veel dingen mee uit verschillende methoden, maar ik neem niet alles klakkeloos over en ik kijk er heel kritisch naar. Vandaar ook mijn interesse in natuurlijk bekappen, als ik mezelf er meer in verdiep kan ik erover oordelen. Maar pluk dus ook dingen mee van de "normale" manier, ik heb voor mijzelf uitgekozen wat ik de beste manier vind.
Wat mij altijd opvalt is dat vooral de die-hards ontzettend fel kunnen reageren op sommige dingen, en daar hou ik niet van, want er worden hier sommige dingen afgekeurd die ik zelf absoluut niet afkeur.
Ik wil het op mijn manier doen, en dat is niet de NH manier, en dat is niet de normale manier, maar wat ik het beste vind voor mijn paard. Ik heb het een tijdje aangekeken in dit topic, maar ik voel me hier toch niet zoals in de andere HK topics waar ik veel post.
Jammer dat ik volgens sommige mensen weer gelijk negatief tegenover NH sta, omdat ik het niet met alles eens ben.
Cookies schreef:nou dan kan ik ook wel mijn biezen pakken, want ik hang overal zo'n beetje tussen. Ik haal eruit wat ik nodig heb en de rest laat ik waaien.