Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinkerloos schreef:My god...
Kinke schreef:60 euro??? dat was dan een goeie deal, of een slechte voor diegene op marktplaats
Jovarna schreef:Nammie, wat een mooie foto's!
Vertel ook eens hoe het gaat met z'n drieën. Is Tekla inmiddels volledig geaccepteerd?
Citaat:oren naar achteren en ze heeft me nu alweer gebeten.
Morrie schreef:ik heb even gegoogled op Hamco, maar ik kom uit op een trailermerk en kadaverkoeling, maar dat zal je vast niet bedoelen....![]()
Paard bij mij op stal heeft regelmatig verstoppingen door hooi eten, die moet met spoed naar de tandarts, dus misschien toch maar es een tandarts laten kijken......
Jij moet ervoor zorgen dat ze veilig en rustig kan eten (jij moet je kudde van 2 verdedigen), het is jouw taak om andere paarden erbij weg te houden of ervoor te zorgen dat ze er niet bij kunnen.
Als Morrie staat te eten, kan hij ervan verzekerd zijn dat de anderen niet in de buurt komen, daar zorg ik voor. Alleen 1 paard mag erbij, want ik weet dat zij samen uit 1 emmer kunnen eten en dat van elkaar accepterenCitaat:oren naar achteren en ze heeft me nu alweer gebeten.
op die manier heb ik een blijvend erg lelijke arm opgelopen: gebeten door een dekhengst terwijl ik m'n armen vol hooi had. Dwars door alle kleding heen met z'n vlijmscherpe hengstentanden. Die arm ziet er blijvend niet uit.....