evita_ schreef:Jemig wat idioot Kinke. Maar ik ken er nog 1. Mijn vader die na 28 jaar vreemd gaat. Niet mee te praten, hij sluit ons buiten en kan niet normaal reageren.
Mijn moeders leven ligt helemaal overhoop..
Vreemdgangers heb ik geen woorden voor. Vind het laf en respectloos en weet ik het allemaal nog meer..
Ik ken er ook zo een...
Mijn vader..
Is twee jaar geleden gescheiden van mijn moeder.
Ze waren 33 jaar getrouwd.
Hij is ervantussen gegaan met zijn secretaresse.
(hij is 60,zij is 38)
Ze had mijn zus kunnen zijn...
Mijn vader loopt nu op gympen,(vroeger op van die jezus sandalen) heeft stekeltjes haar,heeft een Ford Focus(een rode) en zij rijd en hij zit ernaast!!!
Vroeger had ie van die saaie auto's,want dat kwam beter over bij de klant...(iets met computers enz..)
In al die 33 jaar dat ie bij mijn moeder was had ie hetzelfde kapsel,en mijn moeder mocht nooit rijden...
Hij is opeens vegetarisch,en als ik een kaart van ze krijg staat de hond er ook altijd op..(poot van ...)
Hij had vroeger een hekel aan mensen die hun huisdieren lieten groeten op kaartjes,en nu doet ie het zelf...
Ik vraag me af wanneer hij gaat motorrijden..
Mijn moeder was de eerste anderhalf jaar erg verdrietig/boos/frustie..
Maar nu heeft ze het best voor mekaar.
Ze is volgens mij wel blij met haar leven zoals het nu is,en ze doet weer leuke dingen.
Ik ben in die 2 jaar dat mijn vader met die vrouw is denk ik 3 keer bij hun thuis geweest.
Erg veel vaker hoef ik er ook niet meer heen...
dekoezegtboe: Gefeli,leuk paardje hoor!!
Jullie zien er leuk uit samen.