Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Arabesk schreef::z
het is vrijdag en ik heb de hele dag al geen klap te doen...
:
hoe kan dat nou?????????

de boerin kreeg achteraf compleet de slappe lach, "zuk bluffu jij", zei ze

smurf schreef:*(level 1 mensen mogen niet met jonge paarden en hengsten spelen)
o ja de dierenbescherming heb ik met een proces gedreigd, toen ik de naam van een advocaat noemde, kregen ze ineens haast en ik denk dat ze het erbij laten zittende boerin kreeg achteraf compleet de slappe lach, "zuk bluffu jij", zei ze
heb level 0 parelli namelijk

! Kate woont bij mij op het erf, maar is geboren en getogen in de Eilandspolder. Dat is nu te merken, want ze maakt zich totaal niet druk om de nattigheid in het land, dat is ze wel gewend. smurf schreef:ben benieuwd hoe hij vandaag loopt. Morrie is (vroeger in zijn ijzertijd) door zo'n soort incidentje een keer erg scheef geworden: bekken stond uit het lood

). Van spuitbusjes die ssssssssssssssss zeggen wordt Kate niet blij en het is niet dramatisch zag ik net. Het stinkt niet meer, omdat alle aangetaste delen weg zijn. Jossie schreef:Verdorie... Kate heeft beginnende rotstraal...
het is een flink formaat shet, maar niet zodanig dat ik erop zou kunnen met mijn overgewicht.....smurf schreef:het blijkt en heel slim beestje te zijn: na mij 1 x voorbij te lopen, bleek ie de 7 games al prefect te kennen![]()