[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Morrie

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 11:32

iks ta nergens van te kijken, ik heb een ex die na 7 jaar gewoon over de drempel denkt te kunnen stappen alsof er niets gebeurd is.... Boos!

Ik heb net in korte broek met klompen op Morrie gezeten, dat stapt een stuk makkelijker op dan met een strakke spijkerbroek of rijbroek! zo naar de wei gestapt achter Martin de os aan, daar aangekomen de boer van de schapen, de 2 Belsen heeft, op zijn verzoek wat uitgelegd over Parelli en wat laten zien. Hij heeft wat te stellen met zijn nieuwste Bels en overweegt het met Parelli aan te gaan pakken.... in ruil voor droog weitje in de winter mét gezelschap ben ik best bereid hem te helpen Schijnheilig

Als ik vanavnd terug kom uit Lunteren ga ik nog maar wat grazen met Morrie...... de wei is geel...... er staat geen sprietje eetbaar spul meer

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 11:43

Ik ben gesmolten

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 11:46

bij de Theetuin in Eemnes is het asfalt weer gesmolten, dat is altijd zo met zulk weer, kwestie van veel gas geven en niet met een paard zonder ijzers erlangs gaan...... op de fiets is het helemaal humor, dan rijden ze verder met plakken asfalt aan hun banden Clown

als Morrie slim is, gaat ie net als vorige jaren in de vaart achter de wei staan. Hij heeft het nog niet gedaan dit jaar....

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 12:43

Morrie schreef:
iks ta nergens van te kijken, ik heb een ex die na 7 jaar gewoon over de drempel denkt te kunnen stappen alsof er niets gebeurd is.... Boos!

over de ex zullen we het maar niet hebben, daar kan ik verhalen over vertellen die jullie niet eens zouden geloven Clown
Dit is trouwens een bijzondere dag, want....tromgeroffel......ik ben op de fiets naar Kinke gegaan Haha!
Jullie verhalen hebben me geinspireerd Haha!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 13:16

*haha* jj ook al, ik niet vanmorgen, moest teveel zooi meeslepen............... vanavond ook niet want ik rij meteen door als ik uit Lunteren kom

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 15:17

Shy heeft een dagje tropenvrij Tong uitsteken

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 16:21

ik ook Cool

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 18:10

Morrie heeft de hele zomer en de rest van zijn leven tropenvrij..... ik helaas niet.... Cool

In Lunteren zou het om 4 uur weer beginnen, kom ik daar, hebben ze tot 6 uur theorieles. Daar ga ik dus echt niet op wachten, dus het jasje meegenomen, cd met foto's afgegeven en terug

Dus een uurtje bij Morrie in een wei mét gras gelegen, tot er een stalgenoot kwam vragen waarom Morrie terug was en of ie apart moest staan (hij liep te vreten in de wei naast de anderen)...... nee, hij is in training: hij traint z'n kaakspieren.... klaagzang over de vette wei.... die helemaal geel is en verdord is en waar geen sprietje groen meer staan, maar ik vind het perfect als ze allemaal de plaat op gaan 's nachts, dan is dat ene groene sprietje voor Morrie of Casper (blijft ook in de wei)

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 18:58

Net heerlijk gevaren en gezwommen.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 19:39

Ik ben met de family naar Huizen aan het surfstrandje geweest.
(met de auto) Clown

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 19:41

en.. heb je naar me gezwaaid???

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 19:46

Ik ga maar eens even foto's van gisteren op bokt zetten

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 19:49

ja leuk en zet hier ff een link neer, je kan niet meer zoeken op naam.....

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 19:50

Er zijn eigelijk niet echt leuke foto's. Geen een foto van het rijden

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 19:58

Morrie schreef:
en.. heb je naar me gezwaaid???

Ik heb wel tegen Alissa gezegt dat Els daarachter woonde,en Morrie ongeveer daar was nu..
Ze knikte,en vond het heel gewoon.(we hebben niet gezwaait..)

Lenneke,alle foto's zijn goed..maakt niet uit of ze leuk zijn..(we vinden alle info leuk)

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 20:26

Boos! Boos! Boos!

Heb ik een heel verhaal getypt, klik ik op verzenden, 'kan pagina niet weergeven' Heel m'n verhaal weg.

Nu heb ik ook geen zin om het overnieuw te doen. Imageshack doet ook al 5 minuten over 1 foto en mijnalbum doet helemaal niks

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 21:41

Ach gut

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 21:56

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 21:57

Jemig wat idioot Kinke. Maar ik ken er nog 1. Mijn vader die na 28 jaar vreemd gaat. Niet mee te praten, hij sluit ons buiten en kan niet normaal reageren.

Mijn moeders leven ligt helemaal overhoop..

Vreemdgangers heb ik geen woorden voor. Vind het laf en respectloos en weet ik het allemaal nog meer..

Vandaag bloedheet man. Hebben de paarden vanmiddag lekker afgespoten, nou ze kropen zowat op onze schoot zo lekker vonden ze het. Snap je dat nou, ze draaiden zich helemaal tegen ons en de waterstraal aan en bleven ons maar aflikken en knuffelen. We hadden ze gewoon losstaan en op een gegeven moment was het net waterballet. Haha penny moment Knipoog
Daarna lekker rollen. En een energie dat ze toen hadden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 22:25

Ik heb nog even getwijfeld of ik m'n meiden mee de wei uit zou nemen voor een verfrissende douche. Maar ze stonden zo heerlijk te dutten in de schaduw, dat ik ze maar heb laten staan.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 22:26

Anouar is lekker van top tot teen onder de douche geweest (ik ook, de slang is aan alle kanten lek)

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 22:30

*haha* dat ken ik, onze slang is ook zo poreus als wat, ik ben iedere keer even nat als Morrie Clown

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 22:40

Die van ons willen niet in de schaduw. Zet ik ze erin, rennen ze er net zo hard weer uit. Tja je bent een woestijnpaard of je bent het niet he Knipoog

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 22:54

evita_ schreef:
Jemig wat idioot Kinke. Maar ik ken er nog 1. Mijn vader die na 28 jaar vreemd gaat. Niet mee te praten, hij sluit ons buiten en kan niet normaal reageren.

Mijn moeders leven ligt helemaal overhoop..

Vreemdgangers heb ik geen woorden voor. Vind het laf en respectloos en weet ik het allemaal nog meer..

Snap precies wat je bedoelt, de persoon zoals je die dacht te kennen bestaat niet meer, complete persoonsverandering. Inclusief een enorme muur voor hun kop. Als jij zegt: dit is toch wit? dan zal hij zeggen dat het zwart is en erbij vermelden dat JIJ degene bent die niet spoort....Best griezelig om te zien maar vooral verschrikkelijk frustrerend. En dat iemand je na zoveel jaar zonder respect behandeld en niet eens vind dat ie heel misschien een beetje rekening met je moet houden, daar word je alleen maar ongelooflijk boos van. Maar ja...dan loop je weer tegen die muur op en voor je het weet zit je in een cirkel waar je zelf kapot aan gaat. De gedachte dat ik die kl..tzak mn leven niet laat kapot maken was hetgeen mij op de been hield. 'k hoop dat je moeder weer een leven voor haarzelf op kan bouwen.

Gaaf trouwens, jouw waterballetpennymoment Haha!
Ach gut Ach gut

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 23:03

dames en heren Haha!
ik ga er een paardje bij kopen Haha!
ik heb besloten dat ik niet meer op siets ga rijden aangezien ik al een jaar aan het tobben ben,... iedere keer als ik opstapte dacht ik van ze zal toch geen pijn hebben en toen ik had besloten niet meer op haar te gaan rijden voelde het echt als een bevrijding! helaas miste ik het actief bezig zijn met paarden enorm! mijn vriend viel het ook erg op ik werd heel erg sagerijnig en lamlendig... dus besloot ik er een paardje bij te kopen! (gelukkig sta ik heel heel goedkoop)
dit is hem geworden: Netam een 13 jarige ruin
Afbeelding
Normaal ben ik heel onzeker op vreemde paarden maar hier steeg ik op en reed zo weg!
Afbeelding
rare foto
Afbeelding
even belonen
Afbeelding
en zelfs nog even zonder zadel gestapt!!

Ik hoop dat het allemaal door kan gaan!
Laatst bijgewerkt door dekoezegtboe op 02-07-06 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt