geeen idee het had me wel stoer geleken als ze als indianen zouden gaan, en dan bonne vol met veren en vlechten. Of als pippi langkous, maar dan bruin met witten stippen Zo, 'k ga nu ff Missing kijken op rtl4
Morrie,in dat handige tasje wat bij je spullen zat,zat nmog een sleutel. Een dikke grote sleutel.. Als je niet weet waar ie vanm is maak ik morgen wel even een foto ervan,misschien herken je hem dan.
dan bellen ze meteen de poltitie, er mag niet gedeald worden bij de Esso....
Ik moet maandag héél vroeg beginnen maar dinsdag ben ik wel op een christelijke tijd denk ik (dan moet ik 's avonds ook werken namelijk, dat compenseer ik dan overdag)
Wat vond ik bij mijn ouders in de leesmand?? De EOS, niet zo bijzonder, wetenschappelijk tijdschrift met leuke artikelen dat wel. Maar dit keer stond er iets in over paarden!!! En voordelig voor de naturals:
Het eerste deel van het artikel gaat over biomechanica bij paarden: "Een paard is nooit symmetrisch. Hierdoor worden links en rechts niet gelijk belast en kunnen blessures ontstaan. Bedenkers van verschillende rijstijlen beweren dat probleem op te lossen. Een nieuw paardenonderzoekscentrum gaat hun aanpak objectief meten." Aan het eind van het artikel de SCHADELIJKE effecten van krachtvoer op de gezondheid van het paard worden beschreven! Ook belang van sociaal contact van paarden komt aan bod.
Met name het laatste gedeelte is erg interessant! Ze schrijven dat krachtvoer slecht is voor de hoeven! Helaas laten ze ijzers buiten beschouwing. Wel wordt er genoemd dat er discussies gaande zijn in NL over het wel of niet beslaan! Hopelijk gaan ze dit ook onderzoeken.
Koop dus allemaal de EOS, verkrijgbaar bij de meeste stations of de betere tijdschriften verkoper.
Ik ben er maandfag om half 9... kwart over 8 kan ook al hoor...
ik rij om 8 uur weg uit Huizen, ligt eraan hoe lang de file is dus, moet om half 9al vergaderen maandag *gaap* tot een uur of 4 *nog grotere gaap* Ik bel je wel als ik er ben....
damn ik moet nog een keer naar de winkels.... *grrrrommmm*
ik had op tijdnaar Morrie gewild, ben om 7 uur opgestaan maar het lukt wéér niet.... nu maar hopen dat ze zo'n beetje klar zijn met hooien, dan kan Morrie even naar de boerderij voor een badje, voor andere activiteiten vind ik het te warm...
Ik begrijp echt niet dat ze wedstrijden met dieren niet afgelasten met dit weer, of 's morgens om 5 uur beginnen ofzo, doen ze zelfs met de parelli cursus die er nu is in Lunteren en dan zitten ze er niet eens op.....