[HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Arabesk

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 08:40

had je nog van dat verhaal gehoord van die kennis van mij waarvan de klep afbrak van de cap en een snee in haar gezicht veroorzaakte??

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 08:43

Citaat:
Opblaaspassagier voor bange automobilisten

Uitgegeven: 25 juli 2006 06:38
Laatst gewijzigd: 25 juli 2006 06:41

LONDEN - Hij past in het handschoenenkastje, verschijnt in een oogwenk en als je hem niet meer nodig hebt, trek je gewoon het dopje uit het ventiel. 'Hij' is de 'buddy on demand' (vriend op verzoek), een opblaasman die bange automobilistes - maar natuurlijk ook automobilisten - een veiliger gevoel kan geven.

Buddy is een idee van de Britse autoverzekeraar Sheila's Wheels, die zich speciaal op vrouwen richt. Sheila's Wheels liet onderzoek verrichten, waaruit bleek dat 82 procent van de vrouwelijke automobilisten zich veiliger zou voelen als in de auto iemand naast hen zou zitten. De helft van de ondervraagden zei niet graag alleen te rijden in het donker.

"We zeggen niet dat een opblaasbare man het enige antwoord is, maar we hopen dat hij vrouwen wat meer zelfvertrouwen geeft en dat hij rijden in het donker iets minder eng maakt", zei woordvoerster Jacky Brown.

*whahahahaha* doet u mij er maar 2..... Haha! Clown

Ik heb ooit m'n neus gebroken toen ik met springen in een hindernis klapte (als je niet eens kan rijden, moet je vooral gaan springen Clown ) door zo'n klerecap......

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 10:48

Wat een gave foto zag ik langs komen zeg!
Naar het strand zou ik toch zo graag nog een keertje willen!

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 11:06

Leuke foto zeg van die maaiende paarden. Lijkt mij lekker nu aan de zee uitwaaien. Ik zou ook graag een keer naar strand/bos oid willen. Helaas geen vervoer en mensen om mee te gaan. Hoop nog steeds op de staatsloterij Clown

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 11:40

Lenneke heeft Morrie gemeet..... Haha!
We zijn illegaal een natuurlandje ingegaan met als extra handicap héél véél lekkers voor Morrie......gras en plantjes en kruidjes....
(filmpje, erop klikken en dan gaat ie lopen)
Afbeelding

en hier staan de foto's.
helaas kapte de camera ermee vanwege de warmte....

Op stal waren ze aan het graven en met een kangoo aan het betonboren, dus daar hebben we maar even vanaf gezien Clown Cool

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 11:43

Zo, jij bent snel

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 11:44

ja en ik heb al gedoucht ook Clown

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 11:44

Gelukkig is dat filmpje maar kort Haha!

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 11:46

Leuke foto's en filmpje

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 11:47

het was jammer dat ik de laatste actie van Morrie niet meer kon filmen.... ik had het hek open gezet om eruit te gaan en Morrie dacht: ja zeg, ben me d'r gek, hier staat vreten en waar ik heen moet niet, doeiiiii laterrrrrrr Haha! Doei, doei

toen kon ie wel harder lopen en Len zat er nog op Clown

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 11:48

Morrie was wel iets breder dan Anouar Clown

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 11:49

Die Noriker Bella welke even bij ons op stal stond, was zo'n slome en niet vooruit te branden. Opala is dat ook wel eens, maar alleen in het begin van de rit. Is Morrie ook zo'n slome of niet?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 11:53

ja Morrie is ook zo'n slome, tenzij hij, net aoals Bella, rightbraind raakt, dan heb je de duivel... hij wéét hoe sterk hij is en dat hij altijd weg kan, dat is met die Bella ook het probleem, daarom wisselt ze zo vaak van eigenaar.....
Morrie is eigenlijk alleen safe te berijden in een omheinde omgeving en ik ga ook niet meer de opendbare weg op met hem, het stuk van de wei naar stal is al een consessie

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 11:54

Op het laatst was hij even niet sloom Haha!

Ik ben alleen niet gewend om op een paard te zitten dat met z'n neus over de grond loopt Haha!

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 11:55

haha grappige foto's Tong uitsteken wel een heel ander gezicht lenneke op en noriker ipv arabier Tong uitsteken en beviel het lenneke

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 11:56

Hij was echt een schatje. Een paard om mee te knuffelen

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 11:57

ik word dus heel bang op een paard dat z'n neus in de lucht steekt, als Morrie dat doet, verkeer ik in grote problemen namelijk..... Cool dan moet ik zorgen dat er héél snel nast sta.....

Als ik mensen op tuigers zie rijden met z'n weggedrukte rug en hertenhals en de neus omhoog, krijg ik het ook helemaal benauwd.... plaatsvervangende angst.....

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 11:58

Arabesk schreef:
had je nog van dat verhaal gehoord van die kennis van mij waarvan de klep afbrak van de cap en een snee in haar gezicht veroorzaakte??

Zit zij ook op bokt?
Ik heb namelijk twee keer zo'n verhaal gehoord, van dezelfde persoon kwam ik later achter.
Was benieuwd of er meer mensen waren die dit meegemaakt hadden.
Die helm die ik gezien had was een LAS

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 11:58

Lenneke_ schreef:
Hij was echt een schatje. Een paard om mee te knuffelen

je kunt nu ook redelijk veilig knuffelen, een jaar geleden moest ie nog aan 2 kettingen vast staan en moest je schoenen met stalen neuzen aan en stond je neus scheef als je uitgeknuffled was, nu houdt ie gewoon afstand... behalve met drinken, dan kwijlt ie altijd m'n voeten onder Tong uitsteken

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 12:00

dat van die plaatsvervangende angst ken ik ook hoor Scheve mond wij waren aan het varen langs een dijk en dr reden twee paarden langs... die ene sprong steeds de dijk op uit stress... ik was er al 1000 keer afgesprongen Scheve mond

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 12:02

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 12:03

Morrie schreef:
ja Morrie is ook zo'n slome, tenzij hij, net aoals Bella, rightbraind raakt, dan heb je de duivel... hij wéét hoe sterk hij is en dat hij altijd weg kan, dat is met die Bella ook het probleem, daarom wisselt ze zo vaak van eigenaar.....
Morrie is eigenlijk alleen safe te berijden in een omheinde omgeving en ik ga ook niet meer de opendbare weg op met hem, het stuk van de wei naar stal is al een consessie

Is het bij alle Norikers zo of zijn er ook heel meegaande zonder gebruiksaanwijzing?

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 12:06

Hihi wat leuk om te zien, Lenneke op Morrie Lachen
Da's ineens heel wat anders dan Anouar Clown

Meisje van de draver waarmee ik gisteren ging rijden, wilde ook wel eens op Auk zitten. Zodra ze zat was het meteen 'zooooohee die is breeeed!'
Haha, dat is altijd het eerste wat ze zeggen als ze op Auk komen te zitten Clown

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 12:07

ik heb het wel extreem hoor, als ik soms kids zie scheuren met pony's dan zit ik al bijna te hyperventileren in de auto......
Ik weet wat er zou kunnen gebeuren, heb al teveel meegemaakt denk ik, daarom heb ik ook geen plezier meer in paardrijden.
Heb het bij vlagen ook met autorijden, dan zie ik flashsbacks van ongelukken die ik gehad heb in het verleden en durf ik eigenlijk niet verder te rijden....

Citaat:
Is het bij alle Norikers zo of zijn er ook heel meegaande zonder gebruiksaanwijzing?

Als je zo'n paard niet leert hoe sterk ie is en het is er eentje met een meegaand karakter, dieniet al te slim is, heb je geen probleem. Van de pakweg 150 Norikers die ik ken, zijn er een stuk of 10 zoals Morrie (en Mirabella)

Ruinen (komen bijna niet voor) en hengsten die in Oostenrijk voor de keuring geweest zijn, zijn zich allemaal bewust van hun kracht: het is ze bewust aangeleerd.

Met Morrie deden ze touwtrekken: alle sterke kerels van het dorp tegen Morrie....... tja....... dan maak je hem er wel van bewust dat ie sterk is, helaas..... en helaas kwam ik daar pas na 4 jaar achter, ik heb dus 4 jaar eigenlijk levensgevaarlijk gestunt met hem op de openbare weg

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 12:09

Bij Anouar zeggen ze juis; wat is ie smal en wiebelig