Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smurf schreef:*huh* wat heb je gedaan???? Ben je niet meer blond(t)?????
smurf schreef:rood dusFOTOOOOOOOOO
Citaat:voor mijn werk maakt het niks uit........
smurf schreef:Citaat:voor mijn werk maakt het niks uit........
![]()
wat deed je ook alweer voor werk?????
castreur??? (casteuse)
jackie schreef:@Tinkerloos: je bent hierbij uitgenodigd om een bakkie te komen doen (met of zonder aanhang). ik ben namelijk een enorme sufmuts en scheur altijd met oogkleppen op over de dijk daar. de twee tinkers waren me opgevallen en ik begon al sterk te vermoeden dat er eentje van jou was. ....![]()
(tijdelijk even niet
). nu is het kwartje dan eindelijk gevallen.
Tinkerloos schreef:jackie schreef:@Tinkerloos: je bent hierbij uitgenodigd om een bakkie te komen doen (met of zonder aanhang). ik ben namelijk een enorme sufmuts en scheur altijd met oogkleppen op over de dijk daar. de twee tinkers waren me opgevallen en ik begon al sterk te vermoeden dat er eentje van jou was. ....![]()
(tijdelijk even niet
). nu is het kwartje dan eindelijk gevallen.
Ben je donderdag middag op stal?
Dan rij ik te paard wel even langs voor een bakkie..
(of kan dat niet,ik moet mijn paard ook ergens laten...??)
Ik ben om 13:00 uur bij mijn paard,en dan ga ik poetsen, opzadelen,e en rijden.
Ben jij er ook rond die tijd??
En als ik dan de dijk op rij,is het dan de eerste boerderij aan de linkerkant?
smurf schreef:*ppfff* sporten, daar word je moe van, ik zit de level 3 dvd te kijken...... ff zien wat me te wachten staat over een jaartje ofzo
smurf schreef:en jackies auto kan je echt niet missen......![]()
ik heb wel 6 dvd's van level 1 en 8 van level 2 voor je te leen en zelfs 1 van level 3 en nog een zootje met specifieke problemen..... ik zoek nog de dvd: my horse won't stop eating grass........... als iemand die voor mee heeft, houd ik me aanbevolen