Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Morrie schreef:Nee,moet eerst alles wassen en oplappen,en dan foto's maken,en dan pas een topic openen.TL had je al een verkooptopic geopend ergens?
Morrie schreef:hé Lenneke, mijn baas mailt me net of ik al eens aan Stolk gedacht heb om te gaan staan met Morrie, daar heeft z'n dochter vroeger gestaan met haar pony,maar Stolk zit er toch niet meer in nu?
Ik ga es ff een uurtje in de wei liggen.... bijbruinen
*ziet wasmachine van TL draaien vol martingalen en bijzetteugels....*
Lenneke_ schreef:Ik heb trouwens een cook actig hoofdstel gemaakt van een lage neusriem (die dan natuurlijk wel op de plek van een hoge neusriem komt). Zou zondag foto maken als hij hem om heeft
dekoezegtboe schreef:ze loopt gewoon in de wei... dus bewegin genoeg maar je ziet gewoon ook duidelijk dat ze haar ene achter been veel langer op de grond laat staan dan de andere... en daarbij heeft tilt ze dr achterbenen extreem hoog op en staakt steeds als ze op de stenen loopt... dan kan ik er echt niet op gaan zitten
Wendy schreef:Ander vraagje: hoe oud waren jullie paarden toen ze ingereden werden? Dus voor het eerst iemand erop? Op welke leeftijd ook daadwerkelijk doorgereden?