Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wendy schreef:Oei, das niet best!
Mooi dat Auk gaat verhuizen dan....
Wendy schreef:Ja... kan me niet voorstellen dat Auk de boel in zijn eentje heeft gesloopt?
Citaat:Als alles dus doorgaat en Auk verhuist, heeft hij tenminste ook weer gras. Daar staat nog flink wat.
Hihi, ik heb net met Mirthe afgesproken dat als de koop doorgaat, ik een feestje geef. Mogen jullie allemaal hierheen komen voor taart, bij Auk!![]()
Auky schreef:Hihi, niemand trouwens enthousiast over mijn uitnodiging op vorige pagina?Citaat:Als alles dus doorgaat en Auk verhuist, heeft hij tenminste ook weer gras. Daar staat nog flink wat.
Hihi, ik heb net met Mirthe afgesproken dat als de koop doorgaat, ik een feestje geef. Mogen jullie allemaal hierheen komen voor taart, bij Auk!![]()
Citaat:En daarvan weet je tenminste wat er in zit,
Wendy schreef:Er schijnt tegenwoordig ook lucerne zonder melasse te worden verkocht, maar met soja olie erin
Citaat:dat moeten eenaantalmensendieonsminderliggen toch goed doen: een paard vierkant beslagen
Morrie schreef:Wij vroegen ons dus af waarom onze manager een koelkast zou mogen.... en we weten het: daar zet hij alle plannen in....![]()
evita_ schreef:Ik ben een manager in het onderwijs![]()
evita_ schreef:Ik ben een manager in het onderwijs![]()