[HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 17:45

Anouar is in z'n tweede jeugd.
Gisteren was hij stoned en vandaag was hij helemaal hyper.
Dat beloofd nog wat Clown

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 17:53

hihi Lachen

Ik hoop zo nog even te kunnen rijden met Auk, anders wordt het lekker grazen.

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 17:57

Leuk toch dat Anouar zo vrolijk is!
Soms kan een paar weken vakantie helemaal geen kwaad Lachen

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:01

Weet je al wat meer over de koop van Auk?

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:03

Ik heb zaterdag gebeld, hij wilde er nog even een paar nachtjes over slapen, maar ging er wel op in. Hij zei hem in principe niet kwijt te willen, maar had zelf ook al gedacht aan verkopen en vroeg me al wat ik ervoor wilde geven..
Hij zei me binnen een paar dagen te bellen en als ik woensdag nog niks van hem had gehoord, moet ik zelf even bellen.
Nog even in spanning dus!

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:07

spannend Nagelbijten / Gniffelen Hoop dat hij hem aan je wil verkopen Ja

Zit nu lekker voor de tweede keer mijn profielwerkstuk te maken, de eerste keer was al saai, maar als je alles al gedaan hebt is het echt dubbel saai Clown

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:14

Nog maar 2 nachtje Auky *LOL*
Hopen dat hij wil verkopen!

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:15

Hoi allemaal!
Ik ben er ook weer.. heb me aardig ingelezen ondertussen..
Mag ik ook komen film kijken? Alleen kan ik ook niet tegen rook..

Vanavond heb ik weer EHBO-herhalingsavond. Reanimatie-avond geloof ik..

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:16

Morrie heeft een metamorfose ondergaan: hij is egaal bruin, hij heeft in de bagger gepaneerd..... hij was het zat om de enige niet bruine in de groep te zijn
Hij kwam heel triomfantelijk op me af gedraafd/gewaggeld met een kop van: kom nu maar op met je zadel Sigaar

Hij wilde uitgebreid zoenen en knuffelen dus nu ben ik even bruin als hij..... smeerkees

Ze mogen 's nachts op stal vanaf 1 okt. ik denk dat Morrie en Casper de enigen zijn die in de wei gaan blijven.....

De wei ziet er niet uit: allemaal remsporen en gaten van hoefijzers, Morrie maakt alleen maar remsporen Tong uitsteken

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:17

Harlie mag ook buiten blijven voorlopig!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:36

Als jullie bij mij komen (over 3 maanden) mag er alleen buiten gerookt worden.
Maar hoe kunnen we nou films kijken, alleen de parelli dvd's zijn natural, alle andere paardenfilms zijn zo normal als wat.

Hidalgo is een mooie film

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:46

Pfff het is weer echt maandag hoor. Kwam vanmorgen op mijn werk en toen hadden we al panne met onze spiksplinternieuwe dienst Golf. De lampen hadden aangestaan en de accu was helemaal leeg. Uiteraard kreeg ik de schuld Knipoog En hij was ook niet te reanimeren. Dus we zijn met een enorme bus naar Soesterberg gereden voor het kranswerpen. Ja hoor: zeiknat geregend Boos! heb de watervlekken op mijn stropdas staan.
Terug weer met de accu staan rommelen en de ANWB maar gebeld. Toen was het zo voor mekaar.
Daarna naar huis en even boodschapjes doen. De AH was dicht dus het was stervensdruk in de Edah. Ziek Ben er wel een beetje sip van.
Oja, heb ook de hele nacht niet geslapen.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:51

Citaat:
Oja, heb ook de hele nacht niet geslapen.

geef me de 5... op een kortstondige nachtmerrie over autopech na heb ik ook niet geslapen, ben ook behoorlijk versleten nu.... en wat brandt er vanmorgen na het starten: jawel hoor het motorstoringslampje Boos! en vanmiddag gaf de cd speler de geest...

ik ga maar met de bus voortaan, die gaat ook langs de file, scheelt een half uur, alleen jammer dat ie niet bij de wei even stopt..... Clown

vorige week hebben ze me 2 x aangehouden, kom ik de jongen tegen die de automaten vult op school, zegt ie: zo jij was de klos zeg vorige week Haha! zat ie toevallig net 2 x in de bus toen ik aangehouden werd op dezelfde bushalte Cool

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:07

Hihi, die zal wel gedacht hebben Morrie. 2 x aangehouden, de juf is een crimineel.
Bob zat ook al te klagen dat hij niet geslapen had. Nou ik heb de hele nacht naar dat gesnurk liggen luisteren dus dat zal wel meevallen.

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:43

Haha,vind ik wel een héle goeie, Cookies!

Ik slik al járen slaappillen en kan er ook niet mee zitten. Ben tobber. Als er over mezelf niets te tobben valt gaat het wel over Sox of over de honden. Moeder was ook zo.
Mijn paard blijft deze winter ook in de wei. Als het ècht ècht nodig is zou ze wel naar de boer in het dorp kunnen want die heeft stallen aan huis. Maar de wei is mooi vlakbij, met aan 2 kanten bomen om te schuilen. Helaas geen inloopstal, zover zijn ze hier nog niet.
Nog felies met je puberzoon TL.
En Eva gefelies met je dekje van pmarena. Ben héél benieuwd want ik zoek een ander dekje voor onder mijn BF.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:46

Citaat:
Ik slik al járen slaappillen en kan er ook niet mee zitten

heb ik 15 jaar gedaan, tot de HA ineens zie: ik heb controle gehad en ik mag ze niet meer voorschrijven, zomaar in 1 klap niets meer en sinds die dag heb ik geen nacht meer langer dan 2 uur aan 1 stuk geslapen.... 8 uur slapen, ik weet niet eens meer wat het is.... ben vannacht ieder uur 2 x wezen plassen, word er soms gek van.... ik ben ook een tobber, heb nu een afgebroken kies, een kapotte auto, Morrie met slecht weer in de wei (die daar zelf absoluut niet mee zit) arbeidsconflict enz. *aaargghh* ik slaap nooit meer..... Clown Dromen

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:48

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:50

dat meen je toch niet hè dat halster........ Haha!

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:52

ik heb de behoefte om mijn paard altijd ontzettend voor schut te zetten *LOL* (heb al een knal roze setje voor hem, staat mijn stoere ruin erg schattig Clown )

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:13

Dat halster is echt te hoor Visconti!

nienke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:14

Wat een slaapellende hier.. ik slaap ook slecht.. ontstoken schouderkapsel en ontstoken heupkapsel.. als ik me omdraai ben ik wakker.. en ik blijk vaak te draaien Clown
Heb ik zaterdag met zorg al mijn spullen in de kast gestopt die de staleigenaar mij aangewezen had.. kom ik net op stal...niemand te bekennen, maar liggen al mijn spullen naast en voor de kast en liggen er een paar dekjes en twee beschimmelde hoofdstellen in... Scheve mond
Heb aan de SE maar een andere kast gevraagd.. heb er nu één in een andere schuur.. met een slotje erop....

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:17

Oef wat inbeschoft zeg nienke!

Ik slaap altijd goed, hoeveel zorgen ik ook heb. Soms duurt het wel even voordat ik slaap, maar dan slaap ik ook gewon de hele nacht door Lachen

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:18

Ik slaap nooit slecht, zodra ik in bed lig slaap ik en ik word pas weer wakker als de wekker gaat. Ik zet altijd de wekker, ook als ik vrij ben, anders slaap ik veel te lang en dat is zonde van m'n dag.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:19

ik heb een schouder uit de kom gehad en nu is de andere overbelast, heb er overdag weinig last van, maar 's nachts...... vreselijk, kan niet op links en niet op rechts liggen.... het is doodvermoeiend.

Ik zal blij zijn als het woensdagmorgen 8 uur is: dan mag ik naar de tandarts....... moet ik wel met eenverdoving in m'n smoel naar m'n werk en het zal wel een paar keer kotsen worden (kan niet tegen verdoving) maar dat boeit niet, dan heb ik een week met een afgebroken kies gelopen en dat is meer dan lang genoeg...... Boos!

Ik had aangevraagd om m'n werkplek te laten doorlichten door de ergonoom, ben in mei 2007 "al" aan de beurt... Tong uitsteken dan heb ik allang de muis en het muismatje versleten wat ik dit weekend gewoon zelf ga kopen.....

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:21

ik slaap normaal gesproken ook heel goed, maar ik heb suikerziekte en ongeveer de slechts ingestelde diabeet van europa Clown Mijn suiker is 'snachts zo slecht dat ik mijn lichaam niet wil dat ik ga slapen, echt heel erg irritant. Ben ik echt dood moe, maar slapen lukt niet Boos!

Ik haat tandartsen Nagelbijten / Gniffelen