Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Morrie schreef:ik zou zelf wel weer stekeltjes willen maar dan zeggen alle leerlingen weer meneer tegen me,dus k doe het maar niet
Wendy schreef:zo, heb weer even voor kapper gespeeld, het haar van mijn vriendje is weer mooi kort.
Verder blijven we na het festival in friesland slapen.... weekendje friesland dus!
Morrie schreef:weet e wat héél raar was: ik zetMorrie terug in de groep war hij al 4 jaar staat en hij werd begroet door op 1 na alle paarden, 1 pony herkende hem niet en ramde hem zo de wei door, nu zit Morrie onder de wonden.
De afgelopen 5 dagen heeft ie in diverse groepen met vreemde paarden gestaan en er is niets geberurd en door een paard die ie al jaren kent wordt ie even stuk gemaakt. Hij wilde niet bij me komen om de boel te laten behandelen...... hij zal voorlopig helemaal niet bij me willen komen, vrees ik......al het werk van 2 jaar in 1 x door de plee gespoeld *snik*
Wendy schreef:Camping bij het festivalterrein waarschijnlijk
Maar we staan uiteraard open voor andere opties
Jovarna schreef:Mijn katten kunnen prima voor zichzelf zorgen als ik een weekendje weg ben. Extra water, extra brokkies en een extra kattebak, de radio staat sowieso altijd aan als ik weg ben, en bij thuiskomst weer extra veel knuffels.
Citaat:Ik ben bij je rond half acht,is dat goed?
(ik heb tegenwoordig de zoetjes al in mijn tas zitten,ik ben al helemaal om..)