Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jessix schreef:xSlvna schreef:Oké effe serieus, zijn jullie nu undercover 'hatelijk' aan het doen of moet ik me een bakkie blondeerverf gaan halen?
Niet echt undercover zou ik zo zeggen!Maar back on topic. De meeste mensen hebben namelijk wel een interessante toevoeging.
Anoniem schreef:Gini schreef:Repelsteel, ja dat klopt, jammer genoeg.
Dan kan ik me heel goed voorstellen dat jij met andere ogen naar zo'n filmpje kijkt en er meer moeite mee hebt als iemand die zoiets niet heeft meegemaakt.
winia4ever schreef:tjonge jonge, wat een raar filmpje..Heb totaal geen verstand van parelli.
Afstand vragen van je paard kan wel iets anders..Ik zie het nut van zo'n afstand trouwens niet in.
Gewoon netjes meelopen en stoppen als jij stopt vind ik meer als zat.
Het paard is volgens mij blind aan 1 oog, en krijg elke keer een raar touw over zn neus, hoe krijg je paard kopschuw? vervolgens krijg hij ook nog een paar klappen?..Sorry maar ik zie hier totaal geen vriendelijkheid.
Gini schreef:[naam] schreef:
Dan kan ik me heel goed voorstellen dat jij met andere ogen naar zo'n filmpje kijkt en er meer moeite mee hebt als iemand die zoiets niet heeft meegemaakt.
Denk je dat? Daar heb ik eigenlijk nooit bij stilgestaan. Denk je dat de omgang met mijn paard, mijn visie beïnvloedt op andere paarden. Dat ik paarden sneller (onterecht) hulp zie roepen?
Ik weet wel dat mijn paard zich echt afsluit voor een situatie die met "geweld" te maken heeft. Ze kruipt echt helemaal in zichzelf, een overgave als het ware. "Doe maar wat je wilt, ik kan me toch niet verzetten, ik wacht wel tot het gedaan is." Vreselijk om zien, dat wel, een paard dat helemaal niet meer "terugvecht". Zij gaat ook nooit weg, een ander zou haar niet (willen) begrijpen.